Ugrás a fő tartalomra

Egy ház, kettőnek


Pont egy éve varrtam először ilyen páros párnákat.
Nagy öröm volt később   Beánál viszontlátni őket.Azóta több is készült, de sosem elég, a boltba is kell ilyen :)

Nézzétek el nekem, hogy mostanában már csak ilyen boltos bejegyzésekkel jövök...véges az időm.
Igyekszem többet varrni és minél kevesebb időt tölteni a gép előtt.

Exact acum un an am făcut prima pereche din pernele cu o casă pentru doi.A fost o bucurie să le revăd mai tîrziu la Bea. De atunci s-au născut mai multe variante, dar nu destule, trebuie să am aşa ceva şi în magazin :)


Mă iertaţi dacă în ultima vreme am venit doar că însemnări care se referă la magazin...stau cam prost cu timpul. Încerc să lucrez mai mult şi să stau mai puţin în faţa calculatorului.

Megjegyzések

Aledi üzenete…
Nagyon szépek, és jópofák, tetszik a színe is.
Unknown üzenete…
Nagyon szuper lett!! Mint mindig! :))
Monika üzenete…
Micsoda zseniális ötlet!!!!!!Nagyon tetszik!Szuper vagy!
Dia üzenete…
Szuper ötlet! Nem baj, ha más felépítésben, de kölcsönveszem az ötleted a nővérem ikreinek?
Bakarasz üzenete…
Hát ez aztán nagyon jó ötlet! :) Szépek!
F.Gina üzenete…
Okos kislány :))
Ne írjál, csak mutogass !
Remek ötlet :))
katafolt üzenete…
Köszönöm, lányok!

Dia, ha nem eladásra lesz, akkor nem baj.

Gina, írni is szeretnék, de még a képes rész is macerás, ma megfigyeltem, a fotózás rossz időben, árufeltöltés a boltba, plusz blogbejegyzés, majdnem elvitt egy párnára való időt :(.
katafolt üzenete…
Köszönöm, lányok!

Dia, ha nem eladásra lesz, akkor nem baj.

Gina, írni is szeretnék, de még a képes rész is macerás, ma megfigyeltem, a fotózás rossz időben, árufeltöltés a boltba, plusz blogbejegyzés, majdnem elvitt egy párnára való időt :(.
patonaifabian üzenete…
De jó ötlet. Ha most a tinis párna mániámat élném, egyből beszereznék belőle. Bár akkortájt inkább a saját kezűleg gyártást részesítettem előnyben.
Shushanna üzenete…
De szépek!... és egyszerű-nagyszerű az ötlet!
Képzeld, én is házikókat készítettem...Másképp, másra, de pont párban. És életemben először! Büszke is vagyok rájuk, de azért ide jönni hozzád, mindig élmény! :)
katafolt üzenete…
:) kamaszkoromban nekem táskamániám volt, a régi farmerem fenekéből varrtam az első eská tatyót.

Igen, a házikó szívmelengető motívum. Szeretjük, akár a fát, virágot, madarat.
Juhizs üzenete…
Igen, már akkor is tetszett, olyan nagy ötlet :-)

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Bigger

 Legyen végre bejegyzés is szegény, elhanyagolt blogomban! Csak röviden, mert idő, az nincs: született egy nagyobb bébitakaró. 93 x 128 cm ( a tőlem megszokott 80 x 110) Lesznek még ilyen nagyobbak, mi több, mostantól ez a méret is rendelhető. Több kép, ár a boltban. În sfîrşit o însemnare pe blogul meu părăsit! S-a născut un model nou: un baby quilt mai mare,de 93 x 128 cm ( modelul obişnuit are 80 x 110 cm). Vor mai fi şi altele, mai mult, de acum  şi această mărime se poate comanda. Mai multe poze şi preţ în magazin.

Sajtó-interviu :) II

Interjúk hete van , úgy lehet :) E săptămâna interviurilor , se pare :) 

Inextex Kaposvár

Már két napja hazajöttem Kaposvárról,idő és fényképek hiányában nem sokat tudok mesélni és mutatni.Nagyon jó volt,bár nagyon fárasztó is. A konferencia egyik legemlékezetesebb pillanata számomra Ardai Ildikó előadása volt a székely festékes szőnyegekről.Megtaláltam azt a videót,amelynek részletei az előadást kísérték. Remélem,később majd fogok tudni mutatni fotókat a kiállításról is.Én nem fotóztam,de valahogy jobb is volt így:sokkal jobban meg tudtam figyelni mindent és ami tetszett,azt jó mélyen bevéstem. M-am întors duminica de la Kaposvár,în lipsă de timp şi fotografii nu pot să povestesc şi să arăt prea multe.Una dintre cele mai interesante momente pentru mine de la conferinţă a fost prezentarea artistei Ardai Ildikó despre covoarele secuieşti. Am găsit videoul care ilustra prezentarea. Sper ca mai tîrziu să vă pot arăta şi poze de la expoziţie.Eu nu am făcut nici o poză,din păcate,dar poate că era mai bine aşa fiindcă m-am uitat îndelungat la tot ce m-a interesat şi am reuşi