Ugrás a fő tartalomra

Tavalyi kék





Kb.egy éve varrtam ezt a falvédőt.Akkor még nem kukacoltam,csak a figurák körül
tűztem kézzel.Nagyon bizsereg a tenyerem,raknék rá néhány kígyózó vonalat,de így,hogy a széle már kész,csak elrontanám...és már nem is az enyém,nem kisérletezem vele,majd a következőt!


Aproximativ acum un an am facut acest păretar.Atunci nu l-am quiltuit,am pus doar puţin hand quilting in jurul figurinelor.Tare aş vrea să fac puţin free motion pe el,dar mă abţin...precum e terminat la margini,l-aş strica.Plus acum nu mai e a mea,
las acest experiment pe următoarea piesă...


Megjegyzések

Katbo-Réka üzenete…
Ez a kakas (vagy tyúk?) szenzációs!
katafolt üzenete…
Asszem tyúk :-) és őszi színekben is lesz,úgy még jobb !
Julcsi üzenete…
Meg akinek új gépe van, annak "kötelező" szabad gépi tűznie:-)
Mellesleg tetszik így is, és ha takarónak használják, akkor talán jobb is, ha nem olyan merev.
Endy üzenete…
Nagyon jòk a figuràk, s persze az egèsz. Ideèrt az ATC, koszonok szèpen mindent! Remèlem az enyèm is egèszben odaèr!
KicsiKató üzenete…
A csirke a kedvencem:))

Egyébként hihetetlen, mennyire jól bánsz a kékekkel, már-már tetszik. De még nem, csak így, készen, kompozícióban:)
katafolt üzenete…
Falvédő ez,Julcsi,s már ilyen marad...

Endy,örvendek,h.megérkezett,én is nagyon várom!

Kató,tán ki kellene próbálnod,hátha összehoznál egy neked tetsző kompozíciót.
dióhéj üzenete…
tünemény :-)
katafolt üzenete…
Nini,egy rejtőzködő :-)
(heuréka!varrok valamit,aminek cím kell,ez a rejtőzködő pont jó lesz!
Hm,pedig még fel sem ébredtem rendesen...)
Unknown üzenete…
A kakas/tyuk nalam is tuti befuto, meg egy eve husvetra csinaltam meg logatosban:-)
Kicsoda üzenete…
az elozo en voltam alneven:-)
katafolt üzenete…
:-) még egy rejtőzködő...
ooooo!!! Csoda állatkák!
Nagyon tetszenek!

És milyen jó lehet nekik együtt, ezen a falvédő réten,
katafolt üzenete…
Tudod,Ojni,elég szedett-vedett társaság,csuda tudja már,melyiket hol láttam,de jól megvannak így együtt.

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Bigger

 Legyen végre bejegyzés is szegény, elhanyagolt blogomban! Csak röviden, mert idő, az nincs: született egy nagyobb bébitakaró. 93 x 128 cm ( a tőlem megszokott 80 x 110) Lesznek még ilyen nagyobbak, mi több, mostantól ez a méret is rendelhető. Több kép, ár a boltban. În sfîrşit o însemnare pe blogul meu părăsit! S-a născut un model nou: un baby quilt mai mare,de 93 x 128 cm ( modelul obişnuit are 80 x 110 cm). Vor mai fi şi altele, mai mult, de acum  şi această mărime se poate comanda. Mai multe poze şi preţ în magazin.

Sajtó-interviu :) II

Interjúk hete van , úgy lehet :) E săptămâna interviurilor , se pare :) 

Inextex Kaposvár

Már két napja hazajöttem Kaposvárról,idő és fényképek hiányában nem sokat tudok mesélni és mutatni.Nagyon jó volt,bár nagyon fárasztó is. A konferencia egyik legemlékezetesebb pillanata számomra Ardai Ildikó előadása volt a székely festékes szőnyegekről.Megtaláltam azt a videót,amelynek részletei az előadást kísérték. Remélem,később majd fogok tudni mutatni fotókat a kiállításról is.Én nem fotóztam,de valahogy jobb is volt így:sokkal jobban meg tudtam figyelni mindent és ami tetszett,azt jó mélyen bevéstem. M-am întors duminica de la Kaposvár,în lipsă de timp şi fotografii nu pot să povestesc şi să arăt prea multe.Una dintre cele mai interesante momente pentru mine de la conferinţă a fost prezentarea artistei Ardai Ildikó despre covoarele secuieşti. Am găsit videoul care ilustra prezentarea. Sper ca mai tîrziu să vă pot arăta şi poze de la expoziţie.Eu nu am făcut nici o poză,din păcate,dar poate că era mai bine aşa fiindcă m-am uitat îndelungat la tot ce m-a interesat şi am reuşi