Ugrás a fő tartalomra

Testvéreknek I.











Testvéreknek varrtam ezt a két falvédőt.A kéket annyira elapróztam,hogy félő volt,be sem tudom fejezni az idén.Adventben mindig ez történik velem:kifutok az időből,elönt a pánik.Aztán megnyugszom:valahogy szárnyaim nőnek,meglesz minden...az idei szárnyak kicsit késtek,de most nagyon jó.Sorra,szépen,elkészül minden,mintha magától menne :-)


Aceste două peretare le-am cusut pentru un băieţel şi o fetiţă.La cel albastru
am pus prea multe,poate,la un moment dat nu eram sigură dacă termin anul ăsta...
Dar iată că am reuşit.Aşa m-i se întâmplă în fiecare an înainte de Crăciun:când simt că nu mai pot,deodată mă liniştesc,şi totul merge ca pe roate.Parcă îmi cresc aripi.
Anul acesta aceşti aripi au întârziat un pic,dar acum e bine.Pe rând termin totul ce am început,îmi place :-)

Megjegyzések

N.Zsuzsi üzenete…
mindkettő nagyon édes, a pirosat még én is elfogadnám, pedig már kinőttem ebből a korból :)
Bea üzenete…
Tüneményes mindkettő! Nem is tudnék választani.
Jókor érkeztek meg a szárnyaid:o)))
Colette üzenete…
Nagyon édesek, Misi fel fog nőni falvédő nélkül, ez már látszik...
Nem tudom, hogy írtam-e vagy csak akartam, hogy annyira örülök a blogod színváltoztatásának, mert most már megmondhatom, azzal a feketével nem voltam kibékülve:)))
Ibcsy üzenete…
Nagyon tetszenek. Nekem is jó lenne egy időkibővítő szárny:-)
Katbo-Réka üzenete…
Nagyon aranyosak lettek!
Én is többszötr terveztem már valami ilyesmit, aztán sosem lesz belőle semmi.
Monika üzenete…
Időkibővítő szárny,Ibcsy,ez aranyos.Hát az kéne!meg egy energiabővítő szárny is.:)
Silerika üzenete…
Nagyon édesek ezek a faliképek, egy egész mese kerekedik ki belőlük. Gratulálok a munkádhoz, üdv.
Abile üzenete…
Csuda helyesek! És mennyi-mennyi munka van benne, amindenit! :o)
mmama üzenete…
Nagyon jók a falvédőid, ugye nem baj ha tanulmányozom, és majd
" veszek " belőle ihletet.
Azt hiszem nem sokáig halogathatom, az efajta dolgokat én sem.
Ráadásul öt kell belőle.
Bea üzenete…
Idő és energiabővítő szárnyakat én is kérnék!
Amúgy hány órát varrsz naponta? Tetszenek nagyon, nekem is. Én is úgy vagyok vele, hogy a 3 gyermekem közül csak egynek bírtam varrni, még kettő hátra van. igaz, ki van szabva az egyik már , úgy 5 éve... :-)
katafolt üzenete…
Drágák vagytok,örülök,hogy tetszik.
Ahhoz képest,hogy nem nagyon szeretek applikálni és meseképet varrni,egész jók lettek.Máskor valahogy jobban megszenvedtem az ilyenekkel.
Én sem varrtam a gyerekeimnek,sajnos(a suszter cipője...).Most már nagyok,lehet,hogy elfogadnának valami komolyabbat.

Colette,én szerettem azt a feketét,de ráuntam.Ez sem az igazi,de most illik a hangulatomhoz :-)

Erika,kösz a látogatást !

Mmama,vidd nyugodtan,ami megtetszik,de nehogy egyszerre kezdd el mind az ötöt!Én most négyet kezdtem,egy fél még hátravan,hááát,majdnem beletörött a
bicskám.Egyetlen előnye,hogy egy nagy felfordulással meglett,de a nappali egyszerűen eltűnt a rongyok alatt.

Bea,nem szoktam mérni,de,mert én osztom be az időmet,ha muszáj,reggeltől estig tudok varrni.Igaz,hogy ezt max.három napig bírom,utána pihenni kell és megcsinálni az egyéb munkákat.Sajnos,nem vagyok mindig ilyen hatékony,de most muszáj.Körmömre égett a gyertya .
katafolt üzenete…
Merci,Nathalie !
kastanie üzenete…
Örülök, hogy ilyen jól teljesíted a terveid, szépek lettek és nem sablonosak!
katafolt üzenete…
Köszi Márta,épp most lett kész még egy és hátra van még egy fél.
Zelnice üzenete…
Imádom a pirosas színvilágát,olyan meleg! (most élem ezt a korszakomat, a kék kezd leáldozni :-)
katafolt üzenete…
Nem létezik,azt hittem,te nem szereted a pirosat :-)
Zelnice üzenete…
jaj,dehogynem,egyre jobban :-)
amivel nehezen barátkozom,az a rózsaszín és a lila
katafolt üzenete…
Ismerős...a rózsaszínnek jót tesz,ha szürkével,barnával vagy fáradtzölddel párosítod.A lilára nincs tippem,ha muszáj olyant varrnom,sötétebb,tompább anyagokat kombinálok barnákkal.Egyszer varrtam lila Zsuzsis párnát fűzölddel,brrr...
Bea üzenete…
Ha liláról van szó; attól függ, hogy milyen árnyalata.A sötétlilát nem szeretem, csak a padlizsánlilát. A világos, üde lila nagyon jól mutat napsárgával, narancssárgával, kis fehérrel kombinálva. Én még szép üde zöldet is el tudok hozzá képzelni.Pasztell színekből még a rózsaszín is illik hozzá, meg a pasztellzöld.Egy barátnőm szereti a lilát, gyűjtött is ilyen anyagokat, hát nagyon szépek! Nekem egy a problémám: véges számúak a szobáim, nem tudom mindegyiket más-más színvilágba öltöztetni. :-)
Dora üzenete…
minunate, minunate peretarele ! In martie o sa am si eu un nepotel si am promis parintilor ca le fac trusoul de bebe. Daca-mi dai voie o sa ma inspir din peretarele tale :)
katafolt üzenete…
Bea,ismerős a gondod :-)

Desigur,Dora,inspira-te !

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Bigger

 Legyen végre bejegyzés is szegény, elhanyagolt blogomban! Csak röviden, mert idő, az nincs: született egy nagyobb bébitakaró. 93 x 128 cm ( a tőlem megszokott 80 x 110) Lesznek még ilyen nagyobbak, mi több, mostantól ez a méret is rendelhető. Több kép, ár a boltban. În sfîrşit o însemnare pe blogul meu părăsit! S-a născut un model nou: un baby quilt mai mare,de 93 x 128 cm ( modelul obişnuit are 80 x 110 cm). Vor mai fi şi altele, mai mult, de acum  şi această mărime se poate comanda. Mai multe poze şi preţ în magazin.

Sajtó-interviu :) II

Interjúk hete van , úgy lehet :) E săptămâna interviurilor , se pare :) 

Inextex Kaposvár

Már két napja hazajöttem Kaposvárról,idő és fényképek hiányában nem sokat tudok mesélni és mutatni.Nagyon jó volt,bár nagyon fárasztó is. A konferencia egyik legemlékezetesebb pillanata számomra Ardai Ildikó előadása volt a székely festékes szőnyegekről.Megtaláltam azt a videót,amelynek részletei az előadást kísérték. Remélem,később majd fogok tudni mutatni fotókat a kiállításról is.Én nem fotóztam,de valahogy jobb is volt így:sokkal jobban meg tudtam figyelni mindent és ami tetszett,azt jó mélyen bevéstem. M-am întors duminica de la Kaposvár,în lipsă de timp şi fotografii nu pot să povestesc şi să arăt prea multe.Una dintre cele mai interesante momente pentru mine de la conferinţă a fost prezentarea artistei Ardai Ildikó despre covoarele secuieşti. Am găsit videoul care ilustra prezentarea. Sper ca mai tîrziu să vă pot arăta şi poze de la expoziţie.Eu nu am făcut nici o poză,din păcate,dar poate că era mai bine aşa fiindcă m-am uitat îndelungat la tot ce m-a interesat şi am reuşi