Ugrás a fő tartalomra

Két takaró - WIP




Amikor a nagy Zsuzsissal elkészültem,mondtam valami olyasmit,hogy ekkorát többet nem.
Nna,akkor most megígérem,hogy többet nem ígérek semmit.Most egyszerre kettőt varrok,hasonló elrendezésben.Az elsőnél már tudom,hogyan fogom applikálni,a másodikon még tűdődöm egy kicsit...

Când am terminat pătura mare cu Sunbonnet Sue,am promis ca nu mai fac un timp pături aşa de mari.Acum promit solemn că nu mai promit nimic.Acum fac două odată,
asemănătoare.La prima,ştiu deja cum voi face aplicaţiile,pentru a doua mai trebuie să mă gândesc un pic...

Megjegyzések

leda üzenete…
Nagyon ígéretes! Gyönyörű anyagaid vannak! Sok erőt, kitartást kívánok a munkához!
kastanie üzenete…
Hajrá Kata! Azt hiszem, még nem írtam, hogy bámullak az árokban tűzött takaróidért is!
(azért a csodálat mellett kicsit már elkezdtem aggódni is, remélem, sikerül valami lazítást közbeiktatnod, mondjuk szervezett torna, ilyesmi?)
lomaquilt üzenete…
Szépek a kockáid és különösen az illesztések. Én az első ilyen takarómat nagyon szépen megterveztem, aztán valahogy a varrással elkeveredtem. Most már igy is maradt (20 éve)és a széle is elkopott.
Lonci (Győr) üzenete…
Egyszerre kettő, akkor nehogy összekeverd az elemeket. Szeretem a kéket. jó lesz, ha kész akkor azt a képet is felteszed, ugye?
katafolt üzenete…
Köszi,Léda,az anyagokat régóta gyűjtöm már.

Kastanie,az árokban tűzés nagyon nagy mértékben a varrógépem,vagy inkább a felső anyagtovábbító érdeme.A régi géppel vért izzadtam mindig,szakította,hurkolta az alsó cérnát,gyűrte az anyagot,utáltam.

A lazítás csak amolyan házi,tízperces trilochi gyakorlatsor,már ha nem vagyok túl fáradt hozzá,de érdemes beiktatni.Egyébként nekem is furcsa,de negyedannyit sem fáj a hátam a varrástól,mint anno a nyolcórás,íróasztal mögött,számítógép előtt melóban.

Komórka,én is szoktam sorokat összekeverni-szerintem csak akkor baj,ha egyforma négyzetek kerülnek egymás mellé.Ha nem, mondhatod,hogy éppen így akartad :-)
mmama üzenete…
Ember tervez.......
Mármint hogy többet nagyot nem.
És még hány lesz, és mind jó.
Silerika üzenete…
Gyönyörő kék anyagaid vannak, kiknek készülnek?
katafolt üzenete…
Lonci,egyszerre írtunk :-)
Nincs akkora helyem,hogy ki tudjam rakni a kettőt,így nem is fogom összekeverni.

Köszi,Mmama !

Szilerika,ismerős testvérpárnak varrom.

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Bigger

 Legyen végre bejegyzés is szegény, elhanyagolt blogomban! Csak röviden, mert idő, az nincs: született egy nagyobb bébitakaró. 93 x 128 cm ( a tőlem megszokott 80 x 110) Lesznek még ilyen nagyobbak, mi több, mostantól ez a méret is rendelhető. Több kép, ár a boltban. În sfîrşit o însemnare pe blogul meu părăsit! S-a născut un model nou: un baby quilt mai mare,de 93 x 128 cm ( modelul obişnuit are 80 x 110 cm). Vor mai fi şi altele, mai mult, de acum  şi această mărime se poate comanda. Mai multe poze şi preţ în magazin.

Sajtó-interviu :) II

Interjúk hete van , úgy lehet :) E săptămâna interviurilor , se pare :) 

Inextex Kaposvár

Már két napja hazajöttem Kaposvárról,idő és fényképek hiányában nem sokat tudok mesélni és mutatni.Nagyon jó volt,bár nagyon fárasztó is. A konferencia egyik legemlékezetesebb pillanata számomra Ardai Ildikó előadása volt a székely festékes szőnyegekről.Megtaláltam azt a videót,amelynek részletei az előadást kísérték. Remélem,később majd fogok tudni mutatni fotókat a kiállításról is.Én nem fotóztam,de valahogy jobb is volt így:sokkal jobban meg tudtam figyelni mindent és ami tetszett,azt jó mélyen bevéstem. M-am întors duminica de la Kaposvár,în lipsă de timp şi fotografii nu pot să povestesc şi să arăt prea multe.Una dintre cele mai interesante momente pentru mine de la conferinţă a fost prezentarea artistei Ardai Ildikó despre covoarele secuieşti. Am găsit videoul care ilustra prezentarea. Sper ca mai tîrziu să vă pot arăta şi poze de la expoziţie.Eu nu am făcut nici o poză,din păcate,dar poate că era mai bine aşa fiindcă m-am uitat îndelungat la tot ce m-a interesat şi am reuşi