Ugrás a fő tartalomra

Találkozások 1




Nincs időm semmire mostanában,de azért lassan utolérem magam.Ha nem is tudok minden jóról,ami mostanában történt velem, hosszasan írni,legalább 1-2 fotó erejéig megállnék mindenhol.
Kaposvári kiruccanásunk felejthetetlen színfoltja volt a rövidke Kecskeméti pihenő,nemcsak a Quilt Art 22-kiállítás miatt,hanem mert végre találkozhattam két kedves ottani foltossal:Elizanikóval és B Ildikóval.Mire a fényképezőt előkaptam,Ildikó sajnos már messze járt...azt sajnálom még nagyon,hogy KicsiKatóval nem sikerült találkoznom.A találkozásra emlékeztet az Anikótól kapott organza-rózsa,itt ül a képernyőm mellett.

Nu am timp de nimic zilele astea,dar încet-încet mă ajung în urmă şi voi încerca să-mi amintesc dacă nu cu povestiri lungi măcar cu căteva poze de întămplările bune din ultimele zile.Prima,de neuitat a fost oprirea la Kecskemét,în drum spre Kaposvár.
Nu doar din cauza expoziţiei Quilt Art 22 dar şi pentru că am întâlnit în sfârşit două cunoştinţe virtuale dragi: Elizanikó şi B Ildikó.Ildikó plecase din păcate înainte să facem poze.Îmi pare tare rău că nu m-am putut întălni şi cu Kicsikató.
Trandafirul din organza primit de la Anikó e pe monitorul calculatorului şi îmi aminteşte de această întâlnire.

Megjegyzések

KicsiKató üzenete…
Jajjh, én is, nagyon! De ez már Murphy-szerű törvényszerűség, ha nekem lenne szükségem műszakcserére, valahogy sose jó a kolleganőmnek:((( Na mindegy, majd máskor, remélem!!:)
Elizanikó üzenete…
Álmomban sem gondoltam volna, hogy mi valaha tudunk találkozni! Nagyon örülök neki, még ha csak ilyen rövid időre is, de legalább sikerült ! :o))
dixike12 üzenete…
És milyen jól néztek ki igy együtt.Katafolt te mikor csinálod ezt a sok takarót???Szépek.
Juhizs üzenete…
Dixikének igaza van; két kedves ARC :-)
katafolt üzenete…
Kató,talán majd egyszer erre jársz...

Én sem gondoltam,Anikó, annál nagyobb volt az örömöm,hogy sikerült !

Köszi,Dixike és Juhizs !
Dixike,mostanában csak ezt csinálom)és még egy csomó egyebet,ami még titkos,de amint lehet,mutatom)

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Bigger

 Legyen végre bejegyzés is szegény, elhanyagolt blogomban! Csak röviden, mert idő, az nincs: született egy nagyobb bébitakaró. 93 x 128 cm ( a tőlem megszokott 80 x 110) Lesznek még ilyen nagyobbak, mi több, mostantól ez a méret is rendelhető. Több kép, ár a boltban. În sfîrşit o însemnare pe blogul meu părăsit! S-a născut un model nou: un baby quilt mai mare,de 93 x 128 cm ( modelul obişnuit are 80 x 110 cm). Vor mai fi şi altele, mai mult, de acum  şi această mărime se poate comanda. Mai multe poze şi preţ în magazin.

Sajtó-interviu :) II

Interjúk hete van , úgy lehet :) E săptămâna interviurilor , se pare :) 

Inextex Kaposvár

Már két napja hazajöttem Kaposvárról,idő és fényképek hiányában nem sokat tudok mesélni és mutatni.Nagyon jó volt,bár nagyon fárasztó is. A konferencia egyik legemlékezetesebb pillanata számomra Ardai Ildikó előadása volt a székely festékes szőnyegekről.Megtaláltam azt a videót,amelynek részletei az előadást kísérték. Remélem,később majd fogok tudni mutatni fotókat a kiállításról is.Én nem fotóztam,de valahogy jobb is volt így:sokkal jobban meg tudtam figyelni mindent és ami tetszett,azt jó mélyen bevéstem. M-am întors duminica de la Kaposvár,în lipsă de timp şi fotografii nu pot să povestesc şi să arăt prea multe.Una dintre cele mai interesante momente pentru mine de la conferinţă a fost prezentarea artistei Ardai Ildikó despre covoarele secuieşti. Am găsit videoul care ilustra prezentarea. Sper ca mai tîrziu să vă pot arăta şi poze de la expoziţie.Eu nu am făcut nici o poză,din păcate,dar poate că era mai bine aşa fiindcă m-am uitat îndelungat la tot ce m-a interesat şi am reuşi