Ugrás a fő tartalomra

12 táska Tizedik rész









Ezeket az anyagokat már régóta készülök összetársítani.
Nem lett rossz,azt hiszem...Ez a táska egy kicsit nagyobb-szélesebb,mint az eddigiek,
igazi pakolós nyári táska,strandra ideális,van egy nagyobb belső zsebe is.

De mult timp mă pregătesc să cos ceva cu aceste materiale la un loc.Cred că a ieşit destul de bine...Această geantă e mai mare-mai largă decât celelalte,e ideală pentru ştrand,are un buzunar interior mai mare.

Megjegyzések

lomaquilt üzenete…
Ma sajnos nem tudtam kiszabni, de holnap kiszabom az első ilyen táskát és ezen fogom a méreteket kipróbálni. A videón igen rosszul lehet látni a számokat. Azonkivül nem akarok túl nagyot sem. Arra nem gondoltál, hogy pl. a fül felső részét összevarrod azaz fele olyan széles legyen?
Bea üzenete…
Nagyon jók ezek a táskák! Csak úgy ontod magadból őket:)))
katafolt üzenete…
Próbáltam,Kómórka,de nem tetszett.Inkább azzal játszadozom,hogy keskenyebbre szabom,vagy összeráncolom az illesztésnél.

Köszi,bea,lesz még :-)
Belly üzenete…
Annyira jók,ez most főleg nagyon tetszik:-)Holnap én is megpróbálkozok egy hasonlóval,ez lesz az első próbálkozásom,kíváncsi vagyok mi fog belőle kisűlni:-)
Ela üzenete…
Are un farmec aparte!Cate ai facut pana acum??
Ela
katafolt üzenete…
Köszi,Belly,hogy ment ?

Ela,scuze,nu am vazut intrebarea ta,intre timp am terminat duzina,si am mai facut una din materialul tricotat.

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Bigger

 Legyen végre bejegyzés is szegény, elhanyagolt blogomban! Csak röviden, mert idő, az nincs: született egy nagyobb bébitakaró. 93 x 128 cm ( a tőlem megszokott 80 x 110) Lesznek még ilyen nagyobbak, mi több, mostantól ez a méret is rendelhető. Több kép, ár a boltban. În sfîrşit o însemnare pe blogul meu părăsit! S-a născut un model nou: un baby quilt mai mare,de 93 x 128 cm ( modelul obişnuit are 80 x 110 cm). Vor mai fi şi altele, mai mult, de acum  şi această mărime se poate comanda. Mai multe poze şi preţ în magazin.

Sajtó-interviu :) II

Interjúk hete van , úgy lehet :) E săptămâna interviurilor , se pare :) 

Inextex Kaposvár

Már két napja hazajöttem Kaposvárról,idő és fényképek hiányában nem sokat tudok mesélni és mutatni.Nagyon jó volt,bár nagyon fárasztó is. A konferencia egyik legemlékezetesebb pillanata számomra Ardai Ildikó előadása volt a székely festékes szőnyegekről.Megtaláltam azt a videót,amelynek részletei az előadást kísérték. Remélem,később majd fogok tudni mutatni fotókat a kiállításról is.Én nem fotóztam,de valahogy jobb is volt így:sokkal jobban meg tudtam figyelni mindent és ami tetszett,azt jó mélyen bevéstem. M-am întors duminica de la Kaposvár,în lipsă de timp şi fotografii nu pot să povestesc şi să arăt prea multe.Una dintre cele mai interesante momente pentru mine de la conferinţă a fost prezentarea artistei Ardai Ildikó despre covoarele secuieşti. Am găsit videoul care ilustra prezentarea. Sper ca mai tîrziu să vă pot arăta şi poze de la expoziţie.Eu nu am făcut nici o poză,din păcate,dar poate că era mai bine aşa fiindcă m-am uitat îndelungat la tot ce m-a interesat şi am reuşi