Ugrás a fő tartalomra

Válassz nyereményt!


 Boltom a Breslón, mint tudjátok, éjjel-nappal nyitva áll a vásárlók-nézelődők előtt.
Most megnyitom a nyerni vágyóknak is :). Annyi jó szót, szívmelengető levelet és fényképet kapok nap mint nap tőletek, hogy úgy érzem mindenképp viszonoznom kell valamivel. Nézem a blogokat, FB-oldalakat, mindennaposak a nyereményjátékok. Szégyenszemre nagyon lemaradtam a trendtől, mert ugyan régóta tervezem, sosem volt  nálam ilyen játék. Akkor most ez a legelső legyen olyan, hogy pótolja az elmaradásaimat! Sok fejtörés után elmondom, mire jutottam:
A nyeremény szabadon választható lesz, nem én döntök. Nézelődjetek a Breslo boltomban s ha valami igazán megtetszik, írjátok meg nem itt, hanem a Facebook-oldalamon a játékot hirdető bejegyzéshez. Amikor az oldalt kedvelők száma eléri a bűvös 1111-es számot, kisorsolok a bejegyzők közül valakit. Ő lesz az a szerencsés, aki nyereményt választhat magának a boltból. Egyet, de az bármi lehet, a legkisebbtől a legnagyobbig, a legolcsóbbtól a legdrágábbig, bármi, ami a legjobban tetszik :).

 Rém hálás leszek, ha hírét is viszitek a játékomnak. Hát akkor vigyázz, kész, rajt!

Magazinul meu pe Breslo, după cum ştiţi e deschis zi şi noaptă pentru vizitatori-cumpărători. Acum îşi deschide porţile (virtuale) şi în faţa celor dornici de premii! Primesc zi de zi mesaje drăguţe, cuvinte calde şi fotografii frumoase de la voi, chiar mă simt datoare. Uitându-mă pe bloguri şi pe pagini Fb văd că peste tot sunt dese aceste jocuri. Spre ruşinea mea am cam rămas în urma trendului, chiar dacă m-am gândit la un giveaway de mai multe ori, niciodată nu am reuşit să-l finalizez. Deci primul de acest fel să fie pe măsură!
Premiul va fi la alegere, nu decid eu ce să fie. Plimbaţi-vă privirea prin magazinul meu Breslo, notaţi ce vă place cel mai mult şi scrieţi-imi, nu aici ci pe pagina-Katafolt, la însemnarea despre premiu. Când numărul fanilor ajunge la magicul 1111 voi trage la sorţi un nume dintre cei care au lăsat menţiuni acolo. Cel norocos va putea să-şi aleagă singur premiul din magazin. Unul din produsele mele, orice! Orice de la cel mai mic până la cel mai mare, de la cel mai jeftin la cel mai costisitor, ce îşi doreşte mai mult :).
 Să înceapă jocul!
Vă voi fi recunoscătoare dacă duceci vestea acestul joc printre cunoscuţi.

Megjegyzések

ezkriszti üzenete…
Na, tessék. Eddig ellenálltam a facebooknak. Most mehetek regisztrálni.
katafolt üzenete…
:))
Most írtam nálad.
ezkriszti üzenete…
Egyszerre írtunk. A virágos párna már el is kelt? Nagyon tetszett a szinösszeállítása. Is.
katafolt üzenete…
Elkelt, de van még kettő félkészen, majd felrakom azokat is.
Monika üzenete…
Hű, ez aztán a nagylelkű ajándékozás! Kata! Ezer puszi Neked,mert csodállak,ahogy szorgosan és gyönyörűen varrsz....
Katalin üzenete…
csodás dolgokat művelsz, Te lány,
gratulálok
Johanna üzenete…
Szia! Nem tudom, hogy átment-e a múltkori hozzászólásom, mert már nem tudom, hová írtam... Azt szerettem volna kérdezni benne, hogy vajon Csíkszeredában hogyan és hol találhatnék egy varrónőt? Tudod, aki bevesz, vagy megvarr kérésre dolgokat...sajnos nem tudom, ki mást kérdezhetnék, ezért írok ide, talán tudnál nekem segíteni...nagyon köszi előre is!
katafolt üzenete…
Szia :)
Nem láttam mást hozzászólásodat, értesítő sem jött róla... Sajnos, nem ismerek ilyen varrónőt, de az Olt
szöv.-nél, a Petőfi utcában régebben működött ilyen szolgáltatás is, talán kérdezd meg ott, az üzletben.
Lilang üzenete…
Hát ez így nem igazságos :( duplán sem :(
Először is ki tud választani a sok szépség közül? :)
Aztán meg nincs facebookom nem volt és nem is lesz... :(
Pedig jó helye lett volna nálunk egy olyan csuda jó őszi színű Zsuzsis párnának :) vagy egy Bella babának vagy egy Zsuzsis táskának vagy vagy vagy :D nem lehet választani annyira fantasztikus mindened :)
katafolt üzenete…
Lilang, köszönöm és sajnálom, hogy nem tudsz résztvenni. Esetleg valaki családtag, barát, aki játszana helyetted, neked...?
Lilang üzenete…
Nem haladunk a korral.
Nincs senkinek facebookja.
Valahogy minket elkerült ez a járvány :D
katafolt üzenete…
Pedig hasznos is. Nekem sokat segített, összeszedegetem szép lassan a szétszéledt nagycsaládot és ez olyan jó. A nemjókat meg szépen ki lehet szűrni. Akkor viszont meg kell várnod, amíg a blogon is lesz játék. Majd. Valamikor :)
Gajzigo üzenete…
Várom, várom :)
Gajzigo üzenete…
Jaj bocsi ez is én vagyok
Lilang

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Bigger

 Legyen végre bejegyzés is szegény, elhanyagolt blogomban! Csak röviden, mert idő, az nincs: született egy nagyobb bébitakaró. 93 x 128 cm ( a tőlem megszokott 80 x 110) Lesznek még ilyen nagyobbak, mi több, mostantól ez a méret is rendelhető. Több kép, ár a boltban. În sfîrşit o însemnare pe blogul meu părăsit! S-a născut un model nou: un baby quilt mai mare,de 93 x 128 cm ( modelul obişnuit are 80 x 110 cm). Vor mai fi şi altele, mai mult, de acum  şi această mărime se poate comanda. Mai multe poze şi preţ în magazin.

Sajtó-interviu :) II

Interjúk hete van , úgy lehet :) E săptămâna interviurilor , se pare :) 

Inextex Kaposvár

Már két napja hazajöttem Kaposvárról,idő és fényképek hiányában nem sokat tudok mesélni és mutatni.Nagyon jó volt,bár nagyon fárasztó is. A konferencia egyik legemlékezetesebb pillanata számomra Ardai Ildikó előadása volt a székely festékes szőnyegekről.Megtaláltam azt a videót,amelynek részletei az előadást kísérték. Remélem,később majd fogok tudni mutatni fotókat a kiállításról is.Én nem fotóztam,de valahogy jobb is volt így:sokkal jobban meg tudtam figyelni mindent és ami tetszett,azt jó mélyen bevéstem. M-am întors duminica de la Kaposvár,în lipsă de timp şi fotografii nu pot să povestesc şi să arăt prea multe.Una dintre cele mai interesante momente pentru mine de la conferinţă a fost prezentarea artistei Ardai Ildikó despre covoarele secuieşti. Am găsit videoul care ilustra prezentarea. Sper ca mai tîrziu să vă pot arăta şi poze de la expoziţie.Eu nu am făcut nici o poză,din păcate,dar poate că era mai bine aşa fiindcă m-am uitat îndelungat la tot ce m-a interesat şi am reuşi