Ugrás a fő tartalomra

Kutyás


A mai párnát piros pöttyös kutyus díszíti. Itt megvásárolható.

Egyéb: ma reggel valahogy rátaláltam 19 olvasatlan, moderálásra váró megjegyésre. Elnézést kérek mindenkitől! Most közzétettem mindet és válaszoltam is rájuk a megfelelő helyen.
Kedves új olvasóm, Móni is megtalálja a választ a feltett kérdesre az adott bejegyzésnél(Házikók, fák).
Bocs, hogy csak most !

Perna de azi e ornată cu un căţel roşu cu buline. Poate fi cumpărat de aici.

Altceva.Azi dimineaţă am găsit 19 comentarii mai vechi, nemoderate.Le-am postat repede şi am răspuns la ele.Scuze pentru întîrziere!

Megjegyzések

Mihaela üzenete…
Doamne,Kati,cata dragoste transmit obiectele tale!
katafolt üzenete…
Multumesc, Mihaela :)
Móni üzenete…
Kedves Kata!
Jobb későn, mint soha - hogy egy közhellyel éljek :D Köszönöm szépen a válaszod! Egyébként nem késett el, csak ma sikerült a pár napja vásárolt szabad gépi tűzéshez szükséges talpat kipróbálnom. Addig is nézegettem rendszeresen a párnáidat, merítgettem belőlük az inspirációt, varrtam két párnát (a lányom rajzaival), a következőn már sz.g.t. is lesz!
Egy újabb kérdés, ha szabad: ezeken az utóbbi párnákon a rátét milyen anyagból van? Mert úgy nézem, hogy csak pelenkaöltés van a szélüknél, az meg gondolom, nem lenne elég a tisztázásra, ha bomlós anyagból lennének...
Végül, bár gondolom, nem mondok újat: gyönyörűek a párnák!
katafolt üzenete…
Móni, a rátét rendes pamutanyag, nem különösebben foszlós. Ragasztófátyollal dolgoztam, az meg is erősíti. Szerintem elég erős a pelenkaöltés, oda-vissza ölt a gép, nem fog kifoszlani. Ha nagyon biztosra akarsz menni, csinálhatod úgy is, hogy előbb bevasalod a széleket és ayután varrod fel. Én nem szoktam.
Móni üzenete…
Hát, én nem is tudtam, hogy létezik varrógépen pelenkaöltés... Csak egy másik kommentben is beszéltek róla valakivel, így állt össze a kép. Ámulok-bámulok. :D Azért ezt tudva is szépek a párnák ;)

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Bigger

 Legyen végre bejegyzés is szegény, elhanyagolt blogomban! Csak röviden, mert idő, az nincs: született egy nagyobb bébitakaró. 93 x 128 cm ( a tőlem megszokott 80 x 110) Lesznek még ilyen nagyobbak, mi több, mostantól ez a méret is rendelhető. Több kép, ár a boltban. În sfîrşit o însemnare pe blogul meu părăsit! S-a născut un model nou: un baby quilt mai mare,de 93 x 128 cm ( modelul obişnuit are 80 x 110 cm). Vor mai fi şi altele, mai mult, de acum  şi această mărime se poate comanda. Mai multe poze şi preţ în magazin.

Sajtó-interviu :) II

Interjúk hete van , úgy lehet :) E săptămâna interviurilor , se pare :) 

Inextex Kaposvár

Már két napja hazajöttem Kaposvárról,idő és fényképek hiányában nem sokat tudok mesélni és mutatni.Nagyon jó volt,bár nagyon fárasztó is. A konferencia egyik legemlékezetesebb pillanata számomra Ardai Ildikó előadása volt a székely festékes szőnyegekről.Megtaláltam azt a videót,amelynek részletei az előadást kísérték. Remélem,később majd fogok tudni mutatni fotókat a kiállításról is.Én nem fotóztam,de valahogy jobb is volt így:sokkal jobban meg tudtam figyelni mindent és ami tetszett,azt jó mélyen bevéstem. M-am întors duminica de la Kaposvár,în lipsă de timp şi fotografii nu pot să povestesc şi să arăt prea multe.Una dintre cele mai interesante momente pentru mine de la conferinţă a fost prezentarea artistei Ardai Ildikó despre covoarele secuieşti. Am găsit videoul care ilustra prezentarea. Sper ca mai tîrziu să vă pot arăta şi poze de la expoziţie.Eu nu am făcut nici o poză,din păcate,dar poate că era mai bine aşa fiindcă m-am uitat îndelungat la tot ce m-a interesat şi am reuşi