Ugrás a fő tartalomra

Lucatakaró :)



Már akkor tudtam, hogy egyszer majd takarót is kell varrnom Lucinak, amikor a falvédőket és a bátyja takaróját készítettem.El is tettem a maradék anyagokat. Nagy fejtörést okozott az a kérés, hogy rózsaszínes-lilás-bordós-mályvás anyagok is kerüljenek bele. Ezeket nagyon félve és óvatosan mertem csak használni. A hullámos tűzést sárga cérnával varrtam és a szegőpántba is került sárga anyag az összhatás kedvéért.


 Pe cînd am făcut peretarele şi pătura pentru frăţiorul ei, ştiam deja că va trebui să cos şi pentru Luci o pătură. Am şi pus rămăşitele la o parte. Cerea ulterioară să folosesc şi materiale roz-bordo-mov mi-a îngreunat treaba. Le-am folosit cu frică şi cu mare grijă . Matlasarea ondulată e cusută cu aţă galbenă şi am pus ceva galben şi în binding de dragul armoniei..

Megjegyzések

Aledi üzenete…
Juj, de szép! És piros, meg rózsaszín :) Szerintem használj máskor is nyugodtan ilyen színeket, a te kezed alatt úgysem lesz habos-babos.
Mánya üzenete…
Tündértakaró lett! :) Nagyon tetszenek a színei.
Abile üzenete…
Valóban jól sikerült beleillesztened a kívánt színeket! :o) Nagyon szép lett!
Anita üzenete…
Hű Kata, ez nagyon jól sikerült! Nagyon tetszik a piros összeállítás, szívesen kipróbálnám (majd egyszer) én is.
eszterda üzenete…
Nagyon gyönyörű lett!
tHs üzenete…
hát ámulok és bámulok. Én sosem fogok ilyen szépet varrni. MÉg minidg csak elméletben megy... :D
Ledorka üzenete…
Micsoda szép anyagokat válogattál össze! Irigylem Lucát. :))
katafolt üzenete…
Köszönöm mindenkinek!

tHs, az jó, ha elméletben már megy :) Bele kell vágni!

Lidércke, az volt a legnehezebb része, nagyon megcsappant az aprómintás készletem...
Csilla üzenete…
Ez nagyon jó lett, imádom a színeit, én ilyet szeretek varrni leginkább, nekem ezeke a színeim, feldob ha vidám anyagokkal dolgozhatok.

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Bigger

 Legyen végre bejegyzés is szegény, elhanyagolt blogomban! Csak röviden, mert idő, az nincs: született egy nagyobb bébitakaró. 93 x 128 cm ( a tőlem megszokott 80 x 110) Lesznek még ilyen nagyobbak, mi több, mostantól ez a méret is rendelhető. Több kép, ár a boltban. În sfîrşit o însemnare pe blogul meu părăsit! S-a născut un model nou: un baby quilt mai mare,de 93 x 128 cm ( modelul obişnuit are 80 x 110 cm). Vor mai fi şi altele, mai mult, de acum  şi această mărime se poate comanda. Mai multe poze şi preţ în magazin.

Sajtó-interviu :) II

Interjúk hete van , úgy lehet :) E săptămâna interviurilor , se pare :) 

Inextex Kaposvár

Már két napja hazajöttem Kaposvárról,idő és fényképek hiányában nem sokat tudok mesélni és mutatni.Nagyon jó volt,bár nagyon fárasztó is. A konferencia egyik legemlékezetesebb pillanata számomra Ardai Ildikó előadása volt a székely festékes szőnyegekről.Megtaláltam azt a videót,amelynek részletei az előadást kísérték. Remélem,később majd fogok tudni mutatni fotókat a kiállításról is.Én nem fotóztam,de valahogy jobb is volt így:sokkal jobban meg tudtam figyelni mindent és ami tetszett,azt jó mélyen bevéstem. M-am întors duminica de la Kaposvár,în lipsă de timp şi fotografii nu pot să povestesc şi să arăt prea multe.Una dintre cele mai interesante momente pentru mine de la conferinţă a fost prezentarea artistei Ardai Ildikó despre covoarele secuieşti. Am găsit videoul care ilustra prezentarea. Sper ca mai tîrziu să vă pot arăta şi poze de la expoziţie.Eu nu am făcut nici o poză,din păcate,dar poate că era mai bine aşa fiindcă m-am uitat îndelungat la tot ce m-a interesat şi am reuşi