Ugrás a fő tartalomra

En attendant Aurora

Szeretem a varrógépem.DE lassú,hangos.Tíz után nem lehet varrni,a szomszédokat
zavarja :-((.Éééés,amitől végképp elegem lett,hogy jó ideje nem lehet állítani a
felső szálfeszességet.Amikor legutóbb ezzel a pertligumi-ékességgel hoztam haza a
szerelőtől,eldöntöttem,hogy lecserélem.
Ez a gumis dolog belőlem parttalan röhögést váltott ki,de,fogalmam sincs,mitől,
mégis működik.Bár a szálfeszesség továbbra is automatikus,azaz Güzü szeszélye
szerint való,az öltések így,a gumi alatt átvezetett cérnával egyenletesebbek.
Ki érti ezt ?! Én nem,és...Aurórára várok.


Mi-e dragă maşina mea de cusut.DAR,merge încet,e zgomotoasă,după ora zece seara
nu pot să lucrez fără să deranjez vecinii:-((.Şiiii,mai e ceva:de la o vreme aţa de sus ori e prea stîmtă,ori nu e deloc,nu se mai reglează.Când,ultima dată am adus-o
acasă de la mecanic cu acest decor de elastic,am decis să mă despart de ea.
Drept vorbind,chestia asta cu elasticul,nu înţeleg cum,dar funcţionează,totuşi.
Reglarea încă e automată,adică pe placul maşinii,totuşi,cu aţa pusă sub elastic,săraca mea maşină lucrează mai frumos.Nu înţeleg,cum...şi nici nu mă mai interesează.O aştept de Aurora...




Megjegyzések

Princi üzenete…
A szükség nagy úr. Nekem pl. egy fél Kindertojásbéli műanyag kapszula tartja helyén a cérnát. Mivel vízszintes a cérnatartó rúd, de rövid! A Naumann cég nem tudom hogy gondolta,leesnek a normál cérnák, a tartást szolgáló tartozék csak jóval rövidebb cérnákhoz való. Rossz választás volt, pedig megkérték az árát. A szálfeszesség is néha a gép hangulatától függ. Ikertűvel pedig nem lehet varrni, ez az egy tökéletlen cérnatartó van csak. Vágyom egy jobb gépre én is!
Cic üzenete…
mikorra várható Hajnalka érkezése?
KicsiKató üzenete…
Csatlakozom Cichez, én is ezt szerettem volna megtudni.
katafolt üzenete…
Princi,tényleg dühítő tud lenni.Most nincs képem róla,de majd egyszer előásom és lefotózom a még régebbi Merritt gépemet,ott egy ecset(!)helyettesíti a cérnatartót.
Kívánom,hogy neked is mihamarabb jobb géped legyen!


Lányok,a hét közepén remélhetőleg ideér,már nagggyon várom.Nem biztos,hogy mindjárt szárnyaim is nőnek tőle(bár titkon azt remélem),
de mindenképp jobb lesz.Kicsit aggódom is,hogy elég jó legyek egy ilyen csodamasinához.Mostanság ez a
jelmondatom:Az eszköz annyit tud,amennyit a használója...s ez nagyon okos eszköz lesz ám :-)
Cic üzenete…
katafolt!
egyrészt az ügyességeddel semmi baj, másrészt meg én már tovább fejlesztettem a hasonulási axiómát; 'kutya és gazdája' után szabadon :-))))
...tiktakro... üzenete…
si eu abia astept sa-ti cunosc viitoarea prietena de viata lunga!;)) si sa vad ce minunatii stie sa faca ea , ca tu stii destule :))) cam pe cind ajunge ??
katafolt üzenete…
:-),Teodora,mi-e cam frica de ea,cat de pretentioasa e,nu cumva sa stric ceva...in cateva zile ar trebui sa ajunga.
Névtelen üzenete…
A leleményesség viszi előre a világot. Bár igaz hogy ez a gumis dolog nehezen szabályozható, de nagy ötlet.
Gratula az Aurórához.
katafolt üzenete…
Köszönöm,Márta néni,már ha ide is érhetne végre...

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Bigger

 Legyen végre bejegyzés is szegény, elhanyagolt blogomban! Csak röviden, mert idő, az nincs: született egy nagyobb bébitakaró. 93 x 128 cm ( a tőlem megszokott 80 x 110) Lesznek még ilyen nagyobbak, mi több, mostantól ez a méret is rendelhető. Több kép, ár a boltban. În sfîrşit o însemnare pe blogul meu părăsit! S-a născut un model nou: un baby quilt mai mare,de 93 x 128 cm ( modelul obişnuit are 80 x 110 cm). Vor mai fi şi altele, mai mult, de acum  şi această mărime se poate comanda. Mai multe poze şi preţ în magazin.

Sajtó-interviu :) II

Interjúk hete van , úgy lehet :) E săptămâna interviurilor , se pare :) 

Inextex Kaposvár

Már két napja hazajöttem Kaposvárról,idő és fényképek hiányában nem sokat tudok mesélni és mutatni.Nagyon jó volt,bár nagyon fárasztó is. A konferencia egyik legemlékezetesebb pillanata számomra Ardai Ildikó előadása volt a székely festékes szőnyegekről.Megtaláltam azt a videót,amelynek részletei az előadást kísérték. Remélem,később majd fogok tudni mutatni fotókat a kiállításról is.Én nem fotóztam,de valahogy jobb is volt így:sokkal jobban meg tudtam figyelni mindent és ami tetszett,azt jó mélyen bevéstem. M-am întors duminica de la Kaposvár,în lipsă de timp şi fotografii nu pot să povestesc şi să arăt prea multe.Una dintre cele mai interesante momente pentru mine de la conferinţă a fost prezentarea artistei Ardai Ildikó despre covoarele secuieşti. Am găsit videoul care ilustra prezentarea. Sper ca mai tîrziu să vă pot arăta şi poze de la expoziţie.Eu nu am făcut nici o poză,din păcate,dar poate că era mai bine aşa fiindcă m-am uitat îndelungat la tot ce m-a interesat şi am reuşi