Ugrás a fő tartalomra

Tavaszi tatyók


  Napok óta keresem egy régi táskám leírását,nem találom...szerencsére rátaláltam Beszand táskájára,ami nem teljesen olyan,amilyent én akartam,de így is nagyon jó.Annyira,hogy kettőt is varrtam belőle.Ez a két táska jó példa arra,amit mindig is mondok:nagyon nem mindegy,milyen anyagot választunk.Ennél a kettőnél a modell ugyanaz,a végeredmény stílusában,hangulatában mégis nagyon más.

De zile întregi caut în zadar modelul unei genţi vechi şi nu îl găsesc nicăieri.Am găsit în schimb un model asemănător la Beszand.E un pic diferit de cel căutat de mine,dar îmi convine şi asta.Atât de mult,încăt am făcut repede nu una,ci două genţi.Nu degeaba tot spun că e foarte important alegerea materialelor.La aceste două genţi tiparul e acelaş,stilul,să nu zic caracterul genţilor e total diferit.

Megjegyzések

SDAnita üzenete…
Nekem mindket variacio tetszik! Bar a keket sokaig tul hideg szinnek tartottam, de szerencsere mostanra felfedeztem ennek a szepseget is :-) Es ez a kek tatyo nagyon helyesen bohokas :-))))
irina üzenete…
Very nice all these bags!

Kisses,

Irina
Elena üzenete…
Cu toate ca-mi place culoarea albastra, geanta maron ma atrage mai mult. Ai drepatate, nu se stie niciodata ce minuni face o culoare.
Quilt Online üzenete…
amandoua sunt tare frumoase si crede-ma ca mi-ar placea sa port si eu una.
cum sunt realizate? numai din patratele?
katafolt üzenete…
Köszööm,Anita !

Mersi,fetelor !

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Bigger

Legyen végre bejegyzés is szegény, elhanyagolt blogomban! Csak röviden, mert idő, az nincs: született egy nagyobb bébitakaró. 93 x 128 cm ( a tőlem megszokott 80 x 110) Lesznek még ilyen nagyobbak, mi több, mostantól ez a méret is rendelhető. Több kép, ár a boltban.

În sfîrşit o însemnare pe blogul meu părăsit!
S-a născut un model nou: un baby quilt mai mare,de 93 x 128 cm ( modelul obişnuit are 80 x 110 cm). Vor mai fi şi altele, mai mult, de acum  şi această mărime se poate comanda. Mai multe poze şi preţ în magazin.

Zöld-sárga(majdnem) bargello

Őrizgetem ezt a két összeillő anyagot egy ideje.Most elfogyott a türelmem,nem találtam több hozzájuk illő anyagot,hát kettőjükből született ez a harsány takaró és párna.S bár első pillantásra talán nem nyilvánvaló, bargello-technikával varrtam.
Nagy lehetőségeket rejt ez a módszer,már alig várom,hogy kékekből is kipróbáljam!


Aceste două materiale similare le am de ceva vreme.Nu am găsit nimic cu care să
se potrivească,de aceea am lucrat doar cu ele două.Poate nu pare,dar technica e...bargello!Îmi place rezultatul,vreau să încerc această metoda şi cu materiale albastre.

Nem tartunk tehenet

Nem volt könnyű meggyőzni a tizenhatévest, hogy engedje ezt a bocit felrakni a boltba :).

N-a fost simplu s-o conving pe adolescenta mea să lasă această văcuţăîn magazin :)