Ugrás a fő tartalomra

Pöttyök






Ha választhatok, nem nagyon varrok pirosat...miért,nem  is tudom. Fűszerszínnek viszont szeretem. Ugye, milyen vidám a kékekkel ez a pöttyös piros anyag? Testvérekhez utazik ez a takaró a két manóval. Réka kisfia és születendő pici lánya örülhet majd nekik :))).
 Egyébként megfigyeltem, hogy a kisfiúk ( a nevelés hatására ?) elfogadják, hogy a rózsaszín lányos, és nem kérnek belőle, de a pirosról nem mondanak le. Szeretik és kész :).

Dacă pot să aleg, nu prea cos din roşu...de ce, nu ştiu. Îmi place însă ca culoare-condiment. De ex. la această pătură materialul roşu cu buline aduce veselie în albăstreală. păturica cu perechea de spiriduşi călătoreşte la Réka, pentru băieţelul ei şi fetiţa încă nenăscută :))).
Am observat dealtfel că băieţaşii învaţă repede că rozul e pentru fete dar nu vor să rănunţe la roşu. Le place şi gata :).

Megjegyzések

Julcsi üzenete…
Jaj, Kata! De jól indult ez a reggelem! Persze a takaró is szép, mint az összes többi, de amiért most feldobódtam, az az ajánló a bejegyzésed végén. Tudod mi volt ott? Az üveggolyós játék, amit még te gurítottál nekem. De jó volt újraolvasni a tiédet is, az enyémet is:)))
Ilyenkor azt gondolom, hogy jó dolog a blogolás, mert segít visszaemlékezni, mégsem szüntetem meg...
Móni üzenete…
Nagyon aranyosak a manótestvérek.
Aledi üzenete…
És milyen igazuk van! A piros jó szín, ráadásul pasiknak is jól tud állni :)
Gyönyörű a takaró, és valóban kell neki a piros. De az a két egymásba simuló manó! Tündériek :)
Bakarasz üzenete…
Nagyon szépek a takarók, mint mindig, és az a két manó, nagyon kedvesek, szeretni valóak! Én nagyon szeretem a pirosat, a pöttyöset különösen. Éppen most használtam ugyanilyen anyagot az én Pannusom ovis takarójához, ami az első ekkora, igazi foltmunkám volt. Ha van kedved, kukkants be, nagyon kíváncsi lennék a véleményedre, megtisztelnél!
http://bakarasz.blogspot.com/2010/09/ovikezdes-es-konnyek.html
Üdvözlettel: Ági
katafolt üzenete…
Köszi, lányok!

Julcsi, abba ne hagyd! Szüneteltetni, ha valamiért eleged va, igen, de bezárni, pláne törülni nem ér! Gondolj csak bele, tíz év múlva könnyesre nevetjük majd magunkat a mostani blogbejegyzéseinken :)))

Ági: megnéztem, ügyes vagy, szép lett!
Egy hajszálnyi rossz érzésem azért van: ezt az elrendezést annyira sajátomnak érzem, bármilyen egyszerű is az ilyen, hogy hiányolok egy linket az oldalamra :)
Bakarasz üzenete…
Hűha, most megmondom őszintén, nagyon rosszul érzem magam, mert távol áll tőlem az ötletlopás, sőt, tudatosan kerülöm. Tényleg inspiráltak a takaróid, ez biztos, mert csodálom, amit csinálsz, és most nézem, számolgatom, hogy tényleg ugyanaz a blokkok száma... Nem szándékos volt, egyszerűen csak 80 x 110 cm-es takarót akartam, és leültem egy papírral megtervezni... De a linket oda fogom tenni ennek ellenére, mert hogy inspiráltál és megihlettél, az tagadhatatlan. És eladásra nem fogok takarót varrni ezzel az elrendezéssel. Remélem, nem maradt benned tüske... Sajnálnám nagyon, mert abszolút példaképem vagy, de nem akarlak másolni, és nem volt bennem rossz szándék.
katafolt üzenete…
Na, most meg én érzem úgy magam, mint egy undok, zsémbezs, gonosz és irigy banya. Csakhát, tudod, mióta a varrás az egyetlen jövedelemforrásom, kicsit harciasabb lettem, de tüske nincs, és tényleg nem haragszom, kérlek, te se tedd.
Akkor ezt megbeszéltük :)
Corinna Nitschmann üzenete…
Ez már megint "zabálnivaló"!!!

Falra mászok attól, hogy egyesek a pirosat lányosnak tartják, abszolút uniszex szín.

A fiaim figyelmét pedig már felhívtam arra, hogy az apjuknak és még egy csomó férfinak van manapság rózsaszínű inge. És némelyiknek veszett jól áll! (A nyakkndőkről nem is beszélve.)
Szabadítsátok ki a színeket a szexizmusból! :-)

Olyan jót nevettem a létszámcsökkentéses megjegyzéseden, köszi!
Bakarasz üzenete…
Nem banya vagy, hanem egy ritka lélek, akit most még jobban szeretek, így virtuálisan. :) Örülök, hogy megbeszéltük. És még a könnyeim is kijöttek a megkönnyebbüléstől, mert ha valamit nem tudok elviselni, az az, ha azt hiszem hogy valaki haragszik rám. Pont. :))
katafolt üzenete…
Corinna, úgy legyen :).

Ajajj, Ági, így nehéz ám az élet! Majd leszel olyan bölcs öreg is mint én(na jó, viccelek), és rájössz, hogy nem kell, hogy mindenki szeressen.Ebben az is benne van, hogy akár haragudhat is. Ez az igazi megkönnyebbülés!
Bakarasz üzenete…
Teljesen igazad van abban, amit írtál, de nehezen küzdöm le, hogy ilyen vagyok: néha túl naiv, időnként nagyon zárkózott, máskor túl könnyen kiadom magam, vagyis van még mit tanulnom, na!
reka üzenete…
Kata!

A kismamaklubban egyszer meghívtunk egy olyan szakembert, aki a gyermekrajzokról (is) beszélt és a színekről is. Keveset jegyeztem meg az előadásból, de arra jól emlékszem, h szerinte ez NAGYON újkeletű dolog, hogy a lányok=rózsaszín, fiúk=kék.

Sőt: szerinte a régi időkben a piros a férfiak, és a kék a nők színe volt.

Ezer példát hozott fel erre, én csak azt jegyeztem meg, h a királyok palástja mindig piros, Máriát pedig mindig kékben ábrázolják... Sajnos az agyam sokkal rövidebb, minthogy azt a rengeteg példát megjegyeztem volna...

Szóval ezt csak mint érdkességet mondtam el... :)
katafolt üzenete…
Réka,te még itt vagy ? Lassacskán szülnöd kell :)))

Nagyon érdekes, amit írsz a színekről, egyszer majd, ha lesz kis időm, beleásom magam a témába.
Amaranta üzenete…
Az én fiam imádja a rózsaszín. Felvenni nem veszi fel, mert lányos, de egyébként a rajzai tele vannak vele, és van egy csomó piros cucca. AZt tudom nagyjából, hogy lelkileg rendben vannak azok a gyerekek (nemtöl függetlenü), akik szeretik a rózsaszínt. úgyhogy nem nevelem ki belüle a szeretetét.

Imádom ezt a két összebujó manót!!!!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Bigger

 Legyen végre bejegyzés is szegény, elhanyagolt blogomban! Csak röviden, mert idő, az nincs: született egy nagyobb bébitakaró. 93 x 128 cm ( a tőlem megszokott 80 x 110) Lesznek még ilyen nagyobbak, mi több, mostantól ez a méret is rendelhető. Több kép, ár a boltban. În sfîrşit o însemnare pe blogul meu părăsit! S-a născut un model nou: un baby quilt mai mare,de 93 x 128 cm ( modelul obişnuit are 80 x 110 cm). Vor mai fi şi altele, mai mult, de acum  şi această mărime se poate comanda. Mai multe poze şi preţ în magazin.

Sajtó-interviu :) II

Interjúk hete van , úgy lehet :) E săptămâna interviurilor , se pare :) 

Inextex Kaposvár

Már két napja hazajöttem Kaposvárról,idő és fényképek hiányában nem sokat tudok mesélni és mutatni.Nagyon jó volt,bár nagyon fárasztó is. A konferencia egyik legemlékezetesebb pillanata számomra Ardai Ildikó előadása volt a székely festékes szőnyegekről.Megtaláltam azt a videót,amelynek részletei az előadást kísérték. Remélem,később majd fogok tudni mutatni fotókat a kiállításról is.Én nem fotóztam,de valahogy jobb is volt így:sokkal jobban meg tudtam figyelni mindent és ami tetszett,azt jó mélyen bevéstem. M-am întors duminica de la Kaposvár,în lipsă de timp şi fotografii nu pot să povestesc şi să arăt prea multe.Una dintre cele mai interesante momente pentru mine de la conferinţă a fost prezentarea artistei Ardai Ildikó despre covoarele secuieşti. Am găsit videoul care ilustra prezentarea. Sper ca mai tîrziu să vă pot arăta şi poze de la expoziţie.Eu nu am făcut nici o poză,din păcate,dar poate că era mai bine aşa fiindcă m-am uitat îndelungat la tot ce m-a interesat şi am reuşi