2011. augusztus 16., kedd

Szives pasztell

 Itt megint tanultam magamtól valamit :).
Mindenképp ezzel az apró virágos anyaggal szerettem volna hátlapozni. Gyönyörű, az egyik kedvencem, sok van belőle,de sajnos nincs tartása, eddig csak ragasztófátyollal használtam. Most azt találtam ki, hogy a hátlaphoz duplán teszem. Kellett vagy 50 gombostű, hogy a helyén maradjon és nagyobbra szabtam, attól félve, hogy mégis elcsúszik. A fölösleget csak varrás után vágtam le, cikcakkoztam és kész. Szép lett é s jól illeszkedik.

A boltban.

Iar am învăţat ceva de la mine :). Pentru dos am vrut neapărat să folosesc acest material cu floricele. E minunată, una din favorite, am mai multe metrii din el, însă nu are tărie deloc. Pănă acum îl  foloseam  doar cu vliesofix. Acum m-am gîndit să-l încerc dublat. Pur şi simplu l-am înmdoit. E drept, am folosit vreo 50 de ace gămălie ca să stea locului şi l-am lăsat mai mare de frică să nu cumva să alunece. Pe urmă am croit surplusul şi am terminat perna cu cusuturi zigzag. E frumoasă şi stă perfect.

În magazin.

4 megjegyzés:

bemka írta...

Milyen jó, hogy van kitől tanulj :)
Nagyon szép az a kisvirágos anyag....én babaruhát látok benne :)

Julcsi írta...

Tényleg nagyon szép anyag, nekem is a kedvencem lenne;)

katafolt írta...

Bemka, alapvetően én is, de nem vagyok megbüntetve: csúszik-mászik ez az anyag, kínszenvedés lenne vele a mun ka olyan piciben.

Julcsi, el is hiszem, úgy is vettem ezt az anyagot, hogy ez olyan szép, julcsis :)

Julcsi írta...

Akkor ez külön simogatás a lelkemnek:)

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin