Ugrás a fő tartalomra

Manók mennek


Ezt a 79 x 55 cm-es falvédőcskét könnyebb volt letűzni, mint fotózni :D. Sehogy sem sikerült színhelyes képet elérni, de nagyjából látszik, milyen. Még talán leginkább fekete-fehérben :) Egyébként még márciusban elkezdtem, csak a tűzés hiányzott. Gyakorolni vettem elő, mert rengeteg szabad gépi tűznivalóm van most, meg akartam nézni, tudom-e még, hogyan kell. Megy, igaz, ennél nehezebb az, amit most varrok , de meglesz rendben, remélem.
A boltban.

Acest peretar de 79 x 55 cm a fost mai uşor de matlasat decât de fotografiat :D. Culorile nu sunt tocmai reale, dar se vede cam cum e. Mai cu seamă în poza alb negru :). Dealtfel l-am început încă în martie, îi lispea doar stippling-ul. M-am apucat de el ca exerciţiu fiincă am acum foarte mult de matlasat şi am vrut să văd dacă mai ştiu cum se face. Merge, e drept că ceea ce fac acum e mult mai greu, dar sper să reuşesc să-l termin cum l-am visat.
În magazin.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Bigger

 Legyen végre bejegyzés is szegény, elhanyagolt blogomban! Csak röviden, mert idő, az nincs: született egy nagyobb bébitakaró. 93 x 128 cm ( a tőlem megszokott 80 x 110) Lesznek még ilyen nagyobbak, mi több, mostantól ez a méret is rendelhető. Több kép, ár a boltban. În sfîrşit o însemnare pe blogul meu părăsit! S-a născut un model nou: un baby quilt mai mare,de 93 x 128 cm ( modelul obişnuit are 80 x 110 cm). Vor mai fi şi altele, mai mult, de acum  şi această mărime se poate comanda. Mai multe poze şi preţ în magazin.

Sajtó-interviu :) II

Interjúk hete van , úgy lehet :) E săptămâna interviurilor , se pare :) 

Inextex Kaposvár

Már két napja hazajöttem Kaposvárról,idő és fényképek hiányában nem sokat tudok mesélni és mutatni.Nagyon jó volt,bár nagyon fárasztó is. A konferencia egyik legemlékezetesebb pillanata számomra Ardai Ildikó előadása volt a székely festékes szőnyegekről.Megtaláltam azt a videót,amelynek részletei az előadást kísérték. Remélem,később majd fogok tudni mutatni fotókat a kiállításról is.Én nem fotóztam,de valahogy jobb is volt így:sokkal jobban meg tudtam figyelni mindent és ami tetszett,azt jó mélyen bevéstem. M-am întors duminica de la Kaposvár,în lipsă de timp şi fotografii nu pot să povestesc şi să arăt prea multe.Una dintre cele mai interesante momente pentru mine de la conferinţă a fost prezentarea artistei Ardai Ildikó despre covoarele secuieşti. Am găsit videoul care ilustra prezentarea. Sper ca mai tîrziu să vă pot arăta şi poze de la expoziţie.Eu nu am făcut nici o poză,din păcate,dar poate că era mai bine aşa fiindcă m-am uitat îndelungat la tot ce m-a interesat şi am reuşi