Ugrás a fő tartalomra

Ajándékba(ba)






A nővérem megkért,varrnék szülinapi ajándék babát az egyik ismerős kislánynak.Íme.
Azért vannak kétségeim az ajándék sikerét illetően,a kis csaj ugyanis Karácsonyra játékautót kért :-).Hétvégén kiderül...

P.s.
A gyönyörű,antik hangulatú csipke a képen Martimez PIF-ajándéka,az akkori képekről lemaradt.

Sora mea m-a rugat să cos o papuşă pentru o fetiţă,cadou de aniversare.Iată.Am,totuşi îndoieli,caci domnişoara a cerut drept cadou de Crăciun o...maşinuţă :-).Vom vedea la sfîrşit de săptămînă...

P.s.

Dantela frumoasă de pe poză e cadou-PIF de la Martimez,am uitat s-o fotografiez atunci.

Megjegyzések

Julcsi üzenete…
De édes!
Leginkább a haja tetszik. Gyapjúból van?
Zsukkata üzenete…
Hihetetlenül bájos kis hölgy :-). Nekem is a haja tetszik legjobban, de a pofija is olyan édes, és szép arcocskát csinálni nem is olyan egyszerű. Biztosan nagyon fog örülni a leendő tulajdonos :-)
kastanie üzenete…
és a színei is nagyon jók
Monika üzenete…
Húú,de elfogadnám!!! tüneményes a pofija-is!
Kata:nézz be hozzám kérlek!
katafolt üzenete…
Julcsi,a hajnakvalót a karácsonyi vásárban vettem az egyik nemezelőtől,csodaszép színekben árulta,nem lehetett otthagyni.

Zsukka,remélem én is,ha már az autó megvan,talán a babának is örülni fog...

Köszi,Kastanie,Mammka,megyek...
Elizanikó üzenete…
Olyan helyeske ! Ilyenkor mindig megkívánom a babázást.
Abile üzenete…
Ha az autó elég nagy, akkor esetleg ez a gyönyörű baba ülhetne az autóra. :o)
Névtelen üzenete…
so nice.
kopliment!!!!!

greating sydney
katafolt üzenete…
Tényleg,Anikó,nem emlékszem,láttam már tőled babát?


:-))),Abile

Thank you,Sidney !
Ibcsy üzenete…
Szerintem nagyon aranyos. Biztos fog neki örülni a leányka. Ha mégsem, találnék neki helyet:-)
Gondolom sokan mások is..
Elizanikó üzenete…
Valóban nemigen láthattok tőlem babát, pedig már nagyon kedvem lenne hozzá. A tilda álom manókat már nagyon megvarrnám.
Eddig a Som Grétikétől tanult waldorf baba áll legközelebb a szívemhez. Itt ül a monitor mellett.
Itt láthatod, ha érdekel:
http://elizaniko.gportal.hu/gindex.php?pg=4999383&gid=477708
katafolt üzenete…
:-)

Aranyos a babád,Anikó.Azokkal a manókkal óvatosan,azt tényleg nem lehet abbahagyni...a babavarrás nálam
időigényesebb minden másnál,nagyon el lehet vele pepecselni.Tudtátok,hogy a pepecs himlőt jelent ? :-)Tegnap olvastam,őszintén meglepődtem rajta.
BMonica üzenete…
:)) Vajon mi koze a himlonek a pepecseleshez?!
Mindig tetszenek a babaid. Van egy olyan kulonleges "valami" bennuk.
Kivancsi lennek a kis megajandekozottnak a velemenyere.
Elizanikó üzenete…
Bizony az egy igazán felemelő érzés, ahogy a gyereke örülnek az általunk varrott játékoknak. Ezt a macit :
http://elizaniko.gportal.hu/picview.php?prt=133994&gid=485733&index=1 éjszakánként varrtam, mert a lányom nem láthatta, neki készült sok-sok éve karácsonyra. Olyan nagyon szerette, hogy egy idő után újra kellett tömni, mert a sok ölelgetéstől összetömörödött benne a flíz. Felfejtettük a varrásnál, és kitömtük közösen. Azt játszottuk, hogy megoperáljuk a macit. Utána ő volt az ápolónéni. Azóta is szokta emlegetni. :o))
Zelnice üzenete…
Hú, nagyon babás lettél, idén csak baba...
Tetszik a haja.Paplangyapjú? És Mitől ilyen jó kis kócos?Kicsit tupíroztad?Hogy rögzíted?Középen a választéknál felvarr,aztán?
Kérdem ezt ,mert készül Gerda szülinapjára egy angyal,és agyalok a haján,hogy legyen hogy aranyos is legyen, meg stabil is.
katafolt üzenete…
Monica,talán a pöttyből...?

Anikó,ilyen kedves emlékekért is jó az SK ajándék.

Violini,egy kicsit megtéptem.Ez nemezgyapjú.Középen varrtam fel,apró öltésekkel,háromszor varrtam végig.Stabil ugyan,de kicsiknek mégsem jó,mert ki lehet tépni.Nekem tetszenek azok a babák,ahol a haj nem is haj,csak rongy,esetleg polár.
Zelnice üzenete…
köszi,akkor még agyalok

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Bigger

 Legyen végre bejegyzés is szegény, elhanyagolt blogomban! Csak röviden, mert idő, az nincs: született egy nagyobb bébitakaró. 93 x 128 cm ( a tőlem megszokott 80 x 110) Lesznek még ilyen nagyobbak, mi több, mostantól ez a méret is rendelhető. Több kép, ár a boltban. În sfîrşit o însemnare pe blogul meu părăsit! S-a născut un model nou: un baby quilt mai mare,de 93 x 128 cm ( modelul obişnuit are 80 x 110 cm). Vor mai fi şi altele, mai mult, de acum  şi această mărime se poate comanda. Mai multe poze şi preţ în magazin.

Sajtó-interviu :) II

Interjúk hete van , úgy lehet :) E săptămâna interviurilor , se pare :) 

Inextex Kaposvár

Már két napja hazajöttem Kaposvárról,idő és fényképek hiányában nem sokat tudok mesélni és mutatni.Nagyon jó volt,bár nagyon fárasztó is. A konferencia egyik legemlékezetesebb pillanata számomra Ardai Ildikó előadása volt a székely festékes szőnyegekről.Megtaláltam azt a videót,amelynek részletei az előadást kísérték. Remélem,később majd fogok tudni mutatni fotókat a kiállításról is.Én nem fotóztam,de valahogy jobb is volt így:sokkal jobban meg tudtam figyelni mindent és ami tetszett,azt jó mélyen bevéstem. M-am întors duminica de la Kaposvár,în lipsă de timp şi fotografii nu pot să povestesc şi să arăt prea multe.Una dintre cele mai interesante momente pentru mine de la conferinţă a fost prezentarea artistei Ardai Ildikó despre covoarele secuieşti. Am găsit videoul care ilustra prezentarea. Sper ca mai tîrziu să vă pot arăta şi poze de la expoziţie.Eu nu am făcut nici o poză,din păcate,dar poate că era mai bine aşa fiindcă m-am uitat îndelungat la tot ce m-a interesat şi am reuşi