Ugrás a fő tartalomra

Quilt journal

Quilt Journal.Ez a link helyettem beszél,majd holnap mesélek még...

Quilt Journal.Acest link vorbeşte acum în locul meu,mâine revin...

Január


Február


Március




Április


Május





Június


Július



Augusztus


Szeptember


Október


November

December


Megjegyzések

Polyák Ildikó üzenete…
Egy kis kommentár? Ezeket Te? Tavaly? Csak úgy? Közösen?

Amúgy sok jó van közte.
katafolt üzenete…
Igazad van,szöveg is kéne,csak már szélnek eresztettem őket,amikor észbe kaptam,hogy a csoportos blog még nem publikus.Ez is Luberonba készült,én a közepe táján csatlakoztam.Valami kis szövegecske is van minden hónapnál,de nincs meg a gépemen és ki kellene másolni-fordítani a blogról,ami valamiért minden újabb lépésnél kidob...
Most ennyi tellett tőlem,ezeket már nagyon meg akartam mutatni,majd még pótolom.
lili.constanta üzenete…
Draga Katy, esti o adevarata forta si inspiratie pentru mine! Iti multumesc! Odata si odata tot o sa ma inveti si pe mine sa fac o papusa! :)
Ela üzenete…
Felicitari Katie!Paginile tale de jurnal sunt minunate , cu tehnici si materiale atat de diferite!Iar tu ai fost inspirata!
Ela
Alexandra üzenete…
Colectia asta este nemaipomenita! Fiecare piesa este originala si inspirata.
(Mi-o iei inainte cu publicatiile pe blog! Oricum si Nath deschide blogul Quilt Jurnal pentru public)
Vacskamati üzenete…
Ejha!! Technikai kísérletezések hónapról hónapra? A január és a november a kedvencem. :) (A kockás liliomhoz fotó is kellett? ;D) Majd némi szöveget körítéskétn én is szívesen olvasnék.. :D
Névtelen üzenete…
nagyon jók! mind csodás! talán április és november fogott meg a legjobban... :)
dixike12 üzenete…
Nagyon tetszik((
katafolt üzenete…
Mersi,fetelor ! Lili,te ajut cu placere la papusi,vrei tipare ?

Ela,esti o scumpa,m-am starduit si eu sa fac ceva mai diferit de cele de zi de zi...

Scuze,Sanda,chiar m-am grabit putin :-).Si eu astept ca Nath sa deschida blogul,pa urma mai scriu cate ceva linga poze si desigur pun si linkul.

IO,igen,olyasmi,csak a hónapról hónapra nagy halogatásba torkollott,a végén már naponta fejeztem be egyet-egyet(igaz,hogy hetekig rágódtam és dolgoztam előbb rajtuk,de ferdepántozni és cimkéket varrni nem volt nagy kedvem),hogy valahogy elkészüljenek a határidőre.
A liliomhoz ? Igeen :-).Az a fránya lila selyem fittyet hányt Domestosra és bármi hasonlóra.Bezzeg,ha véletlenül cseppenne rá...A végén a fehérítő ceruzát is bevetettem.Mondjuk,én tudom,hogy mi akart lenni,de ennyi fáradozás után zokon venném,ha valaki mondjuk,harangvirágnak nézné.
A november eredetileg az Ocres pályázatra készült volna.Akkor varrtam azt a kört,amikor még azt hittem,a nagy mérett varrom és a non numero oras-t napóraként akartam elkészíteni úgy,hogy a tizenkét kör a napkapu 12 állása lett volna,a kitárttól a csukottig.
Végül ez lett belőle.

Zsuka,Dixike,nektek is köszönöm !
Április volt az első,nagyon nem szerettem,egészen olyan,mint egy párnahuzat-ez a bajom ezzel a formával-de aztán megszoktam,ő is az enyém.
Polyák Ildikó üzenete…
Sejtettem. Gratulálok és örülök:) Amúgy szerintem természetesen, hogy nem mindet szereted egyformán. Nekem talán a július a kedvencem, de nehéz választani.
katafolt üzenete…
Köszönöm,Ildi !
A júliussal nagyon jól elszórakoztam,murokból faragtam a pecsétet a kockákhoz,a végén már a fülem is festékes volt :-),egyébként ennek a maradékára varrtam a (M)ilyen vagyok - képet.
Elizanikó üzenete…
Egy kukkot nem tudok franciául, csak azt látom, hogy részt vettél valamilyen programban az alkotásaiddal. Nagyon tetszenk.
Talán a a január és az augsztus tetszik legjobban.
Nagyon ügyes vagy !!!
katafolt üzenete…
Köszönöm,Anikó !Most fáradt vagyok,de majd írok még róluk...

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Bigger

 Legyen végre bejegyzés is szegény, elhanyagolt blogomban! Csak röviden, mert idő, az nincs: született egy nagyobb bébitakaró. 93 x 128 cm ( a tőlem megszokott 80 x 110) Lesznek még ilyen nagyobbak, mi több, mostantól ez a méret is rendelhető. Több kép, ár a boltban. În sfîrşit o însemnare pe blogul meu părăsit! S-a născut un model nou: un baby quilt mai mare,de 93 x 128 cm ( modelul obişnuit are 80 x 110 cm). Vor mai fi şi altele, mai mult, de acum  şi această mărime se poate comanda. Mai multe poze şi preţ în magazin.

Sajtó-interviu :) II

Interjúk hete van , úgy lehet :) E săptămâna interviurilor , se pare :) 

Inextex Kaposvár

Már két napja hazajöttem Kaposvárról,idő és fényképek hiányában nem sokat tudok mesélni és mutatni.Nagyon jó volt,bár nagyon fárasztó is. A konferencia egyik legemlékezetesebb pillanata számomra Ardai Ildikó előadása volt a székely festékes szőnyegekről.Megtaláltam azt a videót,amelynek részletei az előadást kísérték. Remélem,később majd fogok tudni mutatni fotókat a kiállításról is.Én nem fotóztam,de valahogy jobb is volt így:sokkal jobban meg tudtam figyelni mindent és ami tetszett,azt jó mélyen bevéstem. M-am întors duminica de la Kaposvár,în lipsă de timp şi fotografii nu pot să povestesc şi să arăt prea multe.Una dintre cele mai interesante momente pentru mine de la conferinţă a fost prezentarea artistei Ardai Ildikó despre covoarele secuieşti. Am găsit videoul care ilustra prezentarea. Sper ca mai tîrziu să vă pot arăta şi poze de la expoziţie.Eu nu am făcut nici o poză,din păcate,dar poate că era mai bine aşa fiindcă m-am uitat îndelungat la tot ce m-a interesat şi am reuşi