Ugrás a fő tartalomra

Rózsaszínszelidítő









Próbálkozom...nem szeretem ugyanis a rózsaszínt,de vannak szín-és anyagkombinációk,ahol egész jól el tudom fogadni.Páldául barnával.Olyan biztosan lesz
még...

Fac încercări disperate de a înblînzi rozul.Roz cu roz nu îmi place deloc,dar sînt combinaţii de materiale şi de culori unde pot accepta această culoare.De pildă cu maro...

Megjegyzések

Miss Scotty üzenete…
Azt a mindenit! Ez nagyon szép :)

További szép hétvégét!

Varázsollós Scotty
zazálea üzenete…
Igen, barnával nagyon szép, én is így enyhítettem legutóbb!
Cinella üzenete…
Mindegyik nagyon szép, de megvallom, én nagy rózsaszín mániás vagyok, ezért nekem a legelső tetszik a legjobban, amit barnával szelidítettél meg! :-)
KicsiKató üzenete…
Pedig kifejezetten jól áll neked, hozzád!!

Nekem is az első változat a kedvencem:)
szkornelia üzenete…
Nekem is nagyon tetszik barnával. Jó még a kicsit szürkés tompább zöld árnyalattal, és ami most még nagy kedvencem az a szürke és rózsaszín kombináció. Mindenesetre nagyon klasszak a takarók.
Kaoka üzenete…
Kata! Az gyönyörű!!! :)
Ida13 üzenete…
Hirtelen azon gondolkodtam, hogy te szelídíted a rózsaszínt, vagy az téged? Ha nem szereted és mégis használod...
Én szeretem a rózsaszínt, DE nem vagyok képes magamon elviselni. Nagyon szívesen nézegetem a halvány kékkel és halvány zölddel való párosításait. Egész tetszetős együtt. A tied számomra komolyabb, nem olyan picibabás. Tetszik ez is. Nekem az utóbbiak kicsit jobban.
Monika üzenete…
Húúúú!katafolt!!!Ezek annnyira,de annyira tetszenek!!!!!!
mmama üzenete…
Tudom hogy nem a Te színed, de jól sikerült a szelídítés :))
Csilla üzenete…
Nálam is az első a nyerő, olyan romantikus de nem mézes-mázas édes-bédes :)
Zsukkata üzenete…
Annyira-annyira szépek, az első különösen is közel áll a szívemhez!
Julcsi üzenete…
Nagyon tetszenek a szelidítéseid:) Próbáld ki egyszer zölddel is, én azt is szeretem használni.
katafolt üzenete…
Köszi,csajok ! És igen,a szürke mindent megszelidít,akár a pirosat is.
A zöld is jó,meg a fekete is,de azt még nem mertem babatakaróban...
Anita üzenete…
Nekem is a barna a kedvencem! Bár a többi is édes nagyon, de a barna különösen megfogott!
Elena üzenete…
Roz cu maron? Hm...foarte interesant, nu m-as fi gandit! Imi plac grozav paturicile tale.
Geta Grama üzenete…
Dupa ce ai facut paturica asta, sper ca -ti place mai mult rozul ! Pt ca a iesit superba !
RoxanaTudor üzenete…
Roz cu maron este o combinatie clasica foarte frumoasa :))). Am avut asa o rochita in copilarie, una din favoritele mele ;)
Dar roz cu grena? Toate tonurile trandafirilor?
Sau roz cu griuri moderate? eventual acelasi imprimeu dar pe culori diferite?
Roz cu un anume bleu si prietenii lui?
Clasica roz cu verde crud?

Si mai depinde si de roz. Exista rozul acela bombon, odios, si rozurile frumoase, care sunt calde si prietenoase....

Nici mie nu-mi place rozul deloc, copil fiind am demolat constant peretii camerei mele (roz!!! ce oroare!!!) de fata, pana s-o milostivit mama si mi-a pictat-o in culoarea preferata. :D. Mda, aia era albastru, dar ce conteaza? :)))))

Toate patru paturicile sunt foarte frumoase, si-mi place ideea cu o inimioara cu ceva pe ea...

Spor la lucru in continuare!
Abile üzenete…
Annyira szépek!! Nagyon mutatós ez a hullámos tűzés!
Szilvi üzenete…
Mindegyik tetszik, de az első különösen szép. Nagyon sok múlik a színválasztáson, ha nem minden.
Edit üzenete…
Mar regota gyonyorkodom itt nalad a sok szepsegben.

A mostani kepek kozul is nagyon tetszik mind, de legjobban az elso. Nekem sem kedvenc szinem a rozsaszin, de barnaval, szurkevel az utobbi idoben nagyon megkedveltem.

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Bigger

 Legyen végre bejegyzés is szegény, elhanyagolt blogomban! Csak röviden, mert idő, az nincs: született egy nagyobb bébitakaró. 93 x 128 cm ( a tőlem megszokott 80 x 110) Lesznek még ilyen nagyobbak, mi több, mostantól ez a méret is rendelhető. Több kép, ár a boltban. În sfîrşit o însemnare pe blogul meu părăsit! S-a născut un model nou: un baby quilt mai mare,de 93 x 128 cm ( modelul obişnuit are 80 x 110 cm). Vor mai fi şi altele, mai mult, de acum  şi această mărime se poate comanda. Mai multe poze şi preţ în magazin.

Sajtó-interviu :) II

Interjúk hete van , úgy lehet :) E săptămâna interviurilor , se pare :) 

Inextex Kaposvár

Már két napja hazajöttem Kaposvárról,idő és fényképek hiányában nem sokat tudok mesélni és mutatni.Nagyon jó volt,bár nagyon fárasztó is. A konferencia egyik legemlékezetesebb pillanata számomra Ardai Ildikó előadása volt a székely festékes szőnyegekről.Megtaláltam azt a videót,amelynek részletei az előadást kísérték. Remélem,később majd fogok tudni mutatni fotókat a kiállításról is.Én nem fotóztam,de valahogy jobb is volt így:sokkal jobban meg tudtam figyelni mindent és ami tetszett,azt jó mélyen bevéstem. M-am întors duminica de la Kaposvár,în lipsă de timp şi fotografii nu pot să povestesc şi să arăt prea multe.Una dintre cele mai interesante momente pentru mine de la conferinţă a fost prezentarea artistei Ardai Ildikó despre covoarele secuieşti. Am găsit videoul care ilustra prezentarea. Sper ca mai tîrziu să vă pot arăta şi poze de la expoziţie.Eu nu am făcut nici o poză,din păcate,dar poate că era mai bine aşa fiindcă m-am uitat îndelungat la tot ce m-a interesat şi am reuşi