Ugrás a fő tartalomra

Narancsos-zöldes







...takarót és párnát kellett mára varrnom,motor-rátéttel.Ez a színösszeállítás annyira kedvemre való,hogy amit a magam kedvére varrtam mostanában,az is hasonló színekben született.
A motorral nehezen haladtam,sehogy sem tetszett,amiket rajzoltam.Az Index fórumon kértem segítséget.Ott a lányok tényleg angyalok,jött a sok ötlet,végül Jadrax mintája húzott ki a bajból.

Pentru azi a trebuit să termin o pătură şi o pernă în culori portocaliu-verde.
Această combinaţie de culori îmi place atât de mult,încât mai tot ce am lucrat săptămînile astea pe placul meu,s-a născut cu acest colorit.
Cu motocicleta am avut bătăi de cap,nu am putut să desenez una corespunzătoare
pentru aplicaţie.Pe urmă am primit ajutor de la fetele de pe Index .

Megjegyzések

Elena üzenete…
Sunt frumoase ca tot ceea ce faci tu!
lili.constanta üzenete…
immmmm! ce vise frumoase as avea sub o astfel de paturica!
Julcsi üzenete…
És milyen jó lett! Tényleg jó ez a színösszeállítás.
És nagyon tetszik ez a hullámos tűzés, kár hogy az én gépem nem tud ilyet:(
Dia üzenete…
fantasztikus lett, mind a színösszeállítás, mind a mintaválasztás! Nagyon ügyes vagy!
Elizanikó üzenete…
Nagyon jó lett !

Csak tátom a számat, milyen secperc alatt összedobsz 1-1 takaró-párna szettet !!!!
Budai Detti üzenete…
Annyira tetszenek ezek a takarók..... Nagyon szép, hogy pufibb a szokásosnál!
...tiktakro... üzenete…
tare mult imi place cum matlasezi tu... oricit incerc cu vatelina mai groasa si cusatura ta , tot imi impinge materialul in fata si iese deformat....da,inclusiv si piciorusul walking-foot :(( cred ca trebuie sa-mi schimb masina....
Toate lucrarile tale arata atit de colorat incit iti doresti sa fii din nou copil cu vise frumoase si vesele.
Geta Grama üzenete…
Sunt fantastice noile lucrusoare. Si mie imi place cum quiltuiesti cu walking foot pe vatelina aceea asa groasa...
katafolt üzenete…
Merci,dragelor mele!
Teodora,Geta,înseamnă că a meritat sa cumpăr o maşină de cusut mai scumpă...Păcat ca nu e mai mare,să fac şi quilturi mai mari cu această metodă...

Kösz,lányok,ez tényleg a varrógép érdeme.
Anikó,hetekkel előbb kiszabtam már és a négyetek összeállítva,hátlap kivasalva,szegőpánt összevarrva-levasalva már csak a motorra várt,azért ment ilyen hamar.
Hobbi-Tünde üzenete…
Nekem is nagyon tetszik a színe! Szuperül néz ki!
katafolt üzenete…
Köszi,Tünde !

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Bigger

 Legyen végre bejegyzés is szegény, elhanyagolt blogomban! Csak röviden, mert idő, az nincs: született egy nagyobb bébitakaró. 93 x 128 cm ( a tőlem megszokott 80 x 110) Lesznek még ilyen nagyobbak, mi több, mostantól ez a méret is rendelhető. Több kép, ár a boltban. În sfîrşit o însemnare pe blogul meu părăsit! S-a născut un model nou: un baby quilt mai mare,de 93 x 128 cm ( modelul obişnuit are 80 x 110 cm). Vor mai fi şi altele, mai mult, de acum  şi această mărime se poate comanda. Mai multe poze şi preţ în magazin.

Sajtó-interviu :) II

Interjúk hete van , úgy lehet :) E săptămâna interviurilor , se pare :) 

Inextex Kaposvár

Már két napja hazajöttem Kaposvárról,idő és fényképek hiányában nem sokat tudok mesélni és mutatni.Nagyon jó volt,bár nagyon fárasztó is. A konferencia egyik legemlékezetesebb pillanata számomra Ardai Ildikó előadása volt a székely festékes szőnyegekről.Megtaláltam azt a videót,amelynek részletei az előadást kísérték. Remélem,később majd fogok tudni mutatni fotókat a kiállításról is.Én nem fotóztam,de valahogy jobb is volt így:sokkal jobban meg tudtam figyelni mindent és ami tetszett,azt jó mélyen bevéstem. M-am întors duminica de la Kaposvár,în lipsă de timp şi fotografii nu pot să povestesc şi să arăt prea multe.Una dintre cele mai interesante momente pentru mine de la conferinţă a fost prezentarea artistei Ardai Ildikó despre covoarele secuieşti. Am găsit videoul care ilustra prezentarea. Sper ca mai tîrziu să vă pot arăta şi poze de la expoziţie.Eu nu am făcut nici o poză,din păcate,dar poate că era mai bine aşa fiindcă m-am uitat îndelungat la tot ce m-a interesat şi am reuşi