Ugrás a fő tartalomra

Karácsonyi falikép

Aki unja már,hogy folyton a régi Praktikákat emlegetem,húnyja most be a szemét...
egy csomó mindent a régi újság foltvarrás-sorozatából tanultam,ezt a koszorút is.
Pont egy éve kezdtem el,már azt hittem,sose lesz kész...


Acest model de tablou textil de Crăciun l-am învăţat din seria de lecţii de patch
din vechea revista Praktika.Am început această coroană exact acum un an,nu credeam că o voi termina vreodată...





Megjegyzések

mmama üzenete…
-- nem csodálom, hogy nehezen készült, de megérte !
Ibcsy üzenete…
Én nem unom, és gyönyörű lett!
F.Gina üzenete…
Nekem is tetszik, és én sem unom, mutogasd nyugodtan ! :))
Nagyon köszönöm a segítséget, átállítottam !
katafolt üzenete…
Exi,igazából a neheze még tavaly elkészült,csak össze kellett állítani és letűzni,de ha valamit egyszer letettem,már nehezebben folytatom.

Ibcsy,köszönöm!

Jó,hogy tudtam segíteni,Gina!
Julcsi üzenete…
Én is jobban szerettem a régi Praktikát. Az idén a névnapomra kaptam egy 1 éves előfizetést, hát nem mondom, hogy olyan sűrűn lapozgatom...
Nagyon szép lett a faliképed! Milyen volt az újjal tűzni?:-)
kastanie üzenete…
Ennek a koszorúnak a képét azóta is tartogatom a mappámban, mióta megjelent. Nagyon tetszett, örülök, hogy te meg is csináltad!
katafolt üzenete…
Igen,Julcsi,a régi tényleg jobb volt,bár mostanában én is veszem az újat is.A színeivel nem tudok kibékülni,de tartalmában sokat javult,jobb,mint 1-2 éve.Ma láttam egy hobbiboltban a tavally novemberi számot,amiben az az ablakvédő házsor is van,amit Juhizs fotózott,na,az a szám nagyon klassz,gyönyörű dolgok vannak benne.Sajnos,nem volt eladó...


Hátha egyszer majd te is,Márta...
Majd én is szeretnék még egyet,kisebbet,majd valamikor,biztosan nem az idén.
Ibcsy üzenete…
Nekem megvan a tavaly novemberi praktika. Ha neked az segítség, be tudom szkennelni.
katafolt üzenete…
Köszönöm,kedves vagy,igazából nem készítenék most semmit belőle,csak néha megfájdul a fogam egy-egy jó újságra,könyvre,lapozgatni szeretném...de ha nem esik nehezedre,a házikót megköszönöm :-)

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Bigger

 Legyen végre bejegyzés is szegény, elhanyagolt blogomban! Csak röviden, mert idő, az nincs: született egy nagyobb bébitakaró. 93 x 128 cm ( a tőlem megszokott 80 x 110) Lesznek még ilyen nagyobbak, mi több, mostantól ez a méret is rendelhető. Több kép, ár a boltban. În sfîrşit o însemnare pe blogul meu părăsit! S-a născut un model nou: un baby quilt mai mare,de 93 x 128 cm ( modelul obişnuit are 80 x 110 cm). Vor mai fi şi altele, mai mult, de acum  şi această mărime se poate comanda. Mai multe poze şi preţ în magazin.

Sajtó-interviu :) II

Interjúk hete van , úgy lehet :) E săptămâna interviurilor , se pare :) 

Inextex Kaposvár

Már két napja hazajöttem Kaposvárról,idő és fényképek hiányában nem sokat tudok mesélni és mutatni.Nagyon jó volt,bár nagyon fárasztó is. A konferencia egyik legemlékezetesebb pillanata számomra Ardai Ildikó előadása volt a székely festékes szőnyegekről.Megtaláltam azt a videót,amelynek részletei az előadást kísérték. Remélem,később majd fogok tudni mutatni fotókat a kiállításról is.Én nem fotóztam,de valahogy jobb is volt így:sokkal jobban meg tudtam figyelni mindent és ami tetszett,azt jó mélyen bevéstem. M-am întors duminica de la Kaposvár,în lipsă de timp şi fotografii nu pot să povestesc şi să arăt prea multe.Una dintre cele mai interesante momente pentru mine de la conferinţă a fost prezentarea artistei Ardai Ildikó despre covoarele secuieşti. Am găsit videoul care ilustra prezentarea. Sper ca mai tîrziu să vă pot arăta şi poze de la expoziţie.Eu nu am făcut nici o poză,din păcate,dar poate că era mai bine aşa fiindcă m-am uitat îndelungat la tot ce m-a interesat şi am reuşi