2011. január 3., hétfő

Lili, Lolli


Nagy örömömben, hogy ilyen szép testnek való anyaghoz jutottam, körbevarrtam több, mint egy tucatnyi kicsi babatestet, hogy legyen tartalékom. Most, amint hasztalan próbálom rendszerezni a tonnányi anyagmaradékomat, minduntalan kezembe akad egy-egy szép anyagdarab, ami babaruhának kínálkozik. Hát  gyorsan ruhába bújt Lili és Lolli. Bár utóbbinak sincs barna szemöldöke :).

Már a boltban.

 În marea mea bucurie că am reuşit să cumpăr o mare bucată de material ideal pentru păpuşi, am cusut repede o grămada de corpuri, ca să am cu ce lucra la nevoie. Acum, cînd  încerc, în zadar, să mă organizez cumva cu tona de rămăşite, tot găsesc bucăţele de materiale frumoase, tocmai pentru rochiţe de păpuşi. Aşa s-a întâmplat să îmbrac încă două: Lili şi Lolli. 


Deja în magazin.

11 megjegyzés:

illesreka írta...

De jó, hogy ebből a babából ilyen sok és ilyen édesek születnek! Még mindig nagyon tetszenek!!!:-))))

lili.constanta írta...

Preferatele mele sunt Mimi si Lili! :))

Vacskamati írta...

Hehe.. nálunk meg Lili és Lilla lettek a Waldorf lányok a keresztségben. :D

Édesek ezek a maradékfaló babócák.. (Bár mindig figyelmeztetnem kell magam, hogy nem is olyan mütyürök, ahogy én képzelem- a kép alapján tenyérnyi méretűnek gondolnám.. olyan igazi, pici marokbabának. :D)

ElizAniko írta...

Ezek nagyon aranyosak !

katafolt írta...

Réka, még készül több hasonló.

Chiar, Lili, am folosit numele voastre :))

IO, Lili és Lilla :), adja magát, úgy látszik. Nem mütyürök, bát tudnám olyan kicsiben is megvarrni.

Köszi, Anikó!

Móni írta...

Nagyon arnyosak ezek a kicsi tömzsi babák (is)! BÚÉK

copilarim írta...

Papuselele pe care le faci sunt superbe!!

katafolt írta...

Köszi, Móni, nektek is! Kicsit elkéstem a válasszal, a spemböl kotortam elő pár levelet és megjegyzésről való értesítést.

Mulţumesc mult :)

Ibolya írta...

Azt szeretném megtudni, hogy a babák haja valami speciális fonal, sima vastag fonal, vagy szétsodrott fonal, vagy ne kérdezzem, mert műhelytitok? Annyira szépek, jó lenne újra kipróbálni, mert megvallom, babát én is varrtam már egyszer, csak elajándékoztam, igaz, rég volt.
Köszönöm, és szép napot.

katafolt írta...

Nem titok, Ibolya, frissen bontott fonalból van a hajuk.

Ibolya írta...

Erre tippeltem magam is, köszönöm.

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin