Ugrás a fő tartalomra

Az igazi


Kék után barna, ebben vagyok igazán otthon.
A boltban több kép is van.


După albastru maro. În aceste tonuri mă simt ca acasă.
În magazin sunt mai multe poze.

Megjegyzések

Bodnár Gréti üzenete…
Milyen jó őszi hangulatú!
(legalábbis nekem :))
gubike üzenete…
Mindig elájulok ezektől az észbontóan pontos illesztésektől.
A barna, az barna. Mint aki hazaért. A kékeket is folytasd azért.
Zazálea üzenete…
osztom gubike véleményét, mindenben....
kastanie üzenete…
úgy látszik, én is így vagyok a barnákkal:-)
katafolt üzenete…
A barna, az barna. A színek
jönnek-mennek, megszokom amit utáltam( rózsaszín, mályva), megunom, amit szerettem (fekete, narancs). A barna marad. Már legalább 25 éve.
Emese, ekkora léptéknél nem kunszt a pontos illesztés :)
softearthart üzenete…
Just lovely, cheers Marie
katafolt üzenete…
Thank you, Marie :)

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Bigger

Legyen végre bejegyzés is szegény, elhanyagolt blogomban! Csak röviden, mert idő, az nincs: született egy nagyobb bébitakaró. 93 x 128 cm ( a tőlem megszokott 80 x 110) Lesznek még ilyen nagyobbak, mi több, mostantól ez a méret is rendelhető. Több kép, ár a boltban.

În sfîrşit o însemnare pe blogul meu părăsit!
S-a născut un model nou: un baby quilt mai mare,de 93 x 128 cm ( modelul obişnuit are 80 x 110 cm). Vor mai fi şi altele, mai mult, de acum  şi această mărime se poate comanda. Mai multe poze şi preţ în magazin.

Sajtó,megint

Ez egy ilyen hét.És nem tehetek róla,egészen gyerekes módon büszke vagyok :-D

Săptămîna aceasta mă tot văd în presă.Mă iertaţi dacă mă cuprinde o mândrie copilărească ?

Good Homes

Öröm :)

Köszönet Nathalie Locquen-nek a cikkért!

 Mulțumiri, Nathalie Locquen pentru articol!


Un grand merci à Nathalie Locquen pour cet article!