Ugrás a fő tartalomra

Kék maradékokból-táska





Nem egészen az lett a felszabott és alapra varrt maradékaimból,amit terveztem,nevezetesen takaró.Nem gond,a zsákok tartalmán meg sem látszik,hogy elfogyott valamennyi belőlük,lehet itt még bármi,akár több takaró is.
Már két napja kész a táska,de a füllel elakadtam.Többfélét próbáltam,sehogy sem tetszett.
Aztán ma reggel megláttam Kdatta nagyszerű kistáskáját a maradék zip-it füllel.Köszi a nagy ötletet!Hát ezért is szeretem én a netet...



Iată ce a ieşit din WIP-ul albastru...ei bine,nu e tocmai pătură,cum credeam iniţial,dar nici o problemă,mai am atătea din materialele albastre rămase, îmi ajunge pentru mai multe pături.
Geanta asta e gata de două zile,dar la mâner m-am blocat.Am încercat mai multe variante,nu-mi plăcea nicicum.Azi dimineaţă,plimbându-mă somnoroasă printre bloguri,
am descoperit o gentuţă nouă la Kdatta,cu miner zip-it.Genial,tocmai ce-mi trebuia!Una dinrtre motivele pentru care îmi place netul...

Megjegyzések

KicsiKató üzenete…
Kata, komolyan mondom, általában nem szoktak tetszeni a kékek, de kezdek rájönni, lehet ebből szépet készíteni:))))
Ibcsy üzenete…
Megint szuper jót varrtál. Hát ezért szeretem én a netet:-) A rengeteg ötletért, amit tőletek profiktól kapok!!
katafolt üzenete…
Kösz,lányok-a kékben az a jó,hogy minden árnyalat talál a többivel,nem nagyon lehet elrontani.
Monika üzenete…
Kék....:) gyönyörűséges! Olyan kreatív vagy és annyit varrsz,hogy csak kapkodom a fejem!:)
Juhizs üzenete…
Mindig szerettem a kéket, pedig állítólag hideg szín, de én nem érzem annak - gyönyörű lett.
katafolt üzenete…
Hideg,nem hideg,én is szeretem...
Katbo-Réka üzenete…
Nagyon aranyos lett ez a kis táskád is. (mint, ahogy Tőled ezt már megszoktuk) Nekem is sokáig kedvencem volt a kék, aztán kicsit elfelejtődött, de a hatásodra kezd visszajönni a feldolgozandó anyagok sorába.
m.daniela üzenete…
Very nice, well done!
katafolt üzenete…
Katbo,engem megnyugtat a kék,hálás szín,mert jól passzolnak az árnyalatok.


Thank you,Tulipanoblu!
kastanie üzenete…
Ahogy nap mint nap előjössz valami újjal, nem kell sokáig várnunk azokra a takarókra sem!
katafolt üzenete…
Előbb be kellene fejeznem azt a 2-3(sok)elkezdett darabot,ami a láda mélyén vár sorára...
...tiktakro... üzenete…
noa, musai-musai sa-mi spui cum ai pus banda bias pe margine ca nu vad nici o cusaturaaaaa....:I
Oare ce secret detii?
oh, da,! si geanta arata atit de bine incit iar mi-ai facut pofta de cusut !!!ce-mi faci? :)))nici nu apuc sa citesc un articol ca hop! iar ai cusut ceva....;))
katafolt üzenete…
Teodora,am folosit bias de 4cm necalcat.L-am cusut pe o parte cu masina,la un cm de margine,l-am calcat,l-am indoit pe partea cealalta,iarasi fierul de calcat,ca sa stea frumos la locul lui,l-am prins cu mai multe ace si l-am cusut cu mana cu puncte invizibile.
...tiktakro... üzenete…
Merci pt raspuns.:)
Banuiam eu, oarecum, ca numai cu mina a putut fi cusut asa de frumos ( ascuns). Ti-a iesit grozav.
katafolt üzenete…
Dureaza mai mult,dar merita,arata mai bine...

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Bigger

 Legyen végre bejegyzés is szegény, elhanyagolt blogomban! Csak röviden, mert idő, az nincs: született egy nagyobb bébitakaró. 93 x 128 cm ( a tőlem megszokott 80 x 110) Lesznek még ilyen nagyobbak, mi több, mostantól ez a méret is rendelhető. Több kép, ár a boltban. În sfîrşit o însemnare pe blogul meu părăsit! S-a născut un model nou: un baby quilt mai mare,de 93 x 128 cm ( modelul obişnuit are 80 x 110 cm). Vor mai fi şi altele, mai mult, de acum  şi această mărime se poate comanda. Mai multe poze şi preţ în magazin.

Sajtó-interviu :) II

Interjúk hete van , úgy lehet :) E săptămâna interviurilor , se pare :) 

Inextex Kaposvár

Már két napja hazajöttem Kaposvárról,idő és fényképek hiányában nem sokat tudok mesélni és mutatni.Nagyon jó volt,bár nagyon fárasztó is. A konferencia egyik legemlékezetesebb pillanata számomra Ardai Ildikó előadása volt a székely festékes szőnyegekről.Megtaláltam azt a videót,amelynek részletei az előadást kísérték. Remélem,később majd fogok tudni mutatni fotókat a kiállításról is.Én nem fotóztam,de valahogy jobb is volt így:sokkal jobban meg tudtam figyelni mindent és ami tetszett,azt jó mélyen bevéstem. M-am întors duminica de la Kaposvár,în lipsă de timp şi fotografii nu pot să povestesc şi să arăt prea multe.Una dintre cele mai interesante momente pentru mine de la conferinţă a fost prezentarea artistei Ardai Ildikó despre covoarele secuieşti. Am găsit videoul care ilustra prezentarea. Sper ca mai tîrziu să vă pot arăta şi poze de la expoziţie.Eu nu am făcut nici o poză,din păcate,dar poate că era mai bine aşa fiindcă m-am uitat îndelungat la tot ce m-a interesat şi am reuşi