Ugrás a fő tartalomra

Régies Tildas

Szeretem én a kéket,de ezek az igazi színeim,anyagaim:régies zöldek,bordók,nyersszínű anyagok,különböző léptékű kockások,teáztatott csipke...Ezektől olyan régies hangulatú lett a Tildám(legalábbis remélem :-))Sajnos az ilyen anyag ritka madár.Emlékeztek a régi Praktikára?Ezekért a színekért(is)szerettem annyira.


Îmi place albastrul,dar adevăratele mele culori sunt acestea pe care le-am folosit la această păpuşă.Acest colorit,precum şi dantela vopsită în ceai conferă păpuşii Tildas un ton antic(sper :-))






A fedeles kosarat tegnap kaptam ajándékba.Nem csupán szép,hasznos is:elfér benne a varrókészletem.

Coşuleţul vechi e un dar primit ieri de la o prietenă.Nu e doar frumos ,este şi practic.


Megjegyzések

Judilla üzenete…
Szóhoz sem jutok:) Annyira jó kis békebeli lett. Ezeket a fáradt színeket én is nagyooon szeretem.
Szuper!!
KicsiKató üzenete…
Igen, kifejezetten régies lett, tetszik:) Még nekem is van pár példányom azokból a Prakikákból, a maiak már teljesen mások...
Ahama üzenete…
Itt is gratulálok, jó több helyzetben is látni.
Igen, teljesen más volt az eredeti Praktika stílusa (volt neki).
Ela üzenete…
Intr-adevar aceste papusi au un farmec deosebit!Desi imi plac , eu nu m-am hotarat sa fac dar le admir mereu la tine.Sunt foarte expresive desi te "pacalesc " la inceput cu simplitatea lor!
Ela
enigma üzenete…
nagyon kis bájos lett:)
katafolt üzenete…
Köszönöm,lányok!
Ahama,nagyon jól mondod,a régi stílusát hiányolom a mai Praktikákban.Szigorú barátnőm szerint ez már inkább Tina-kultúra.Azért én mostanában újra veszem,ha képzeletben átöltöztetem nekem tetsző színekbe,már egész jó.


Ela,alegerea materialelor contează mult,în rest nu sunt greu de făcut aceste păpuşi...
Endy üzenete…
Nagyon,kedves, bàjos, mint minden munkàd!
katafolt üzenete…
Köszi,Endy,örülök,hogy idetaláltál!
Monika üzenete…
Mint minden régies,nekem is tetszik nagyon ez a baba! Ügyi vagy nagyon!!!
kastanie üzenete…
pont olyan, ahogy szeretem, a Praktikáról is ugyanazt gondolom:-)
katafolt üzenete…
Mammka,Kastanie,ebben nagyon hasonló az jzlésünk :-)

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Bigger

 Legyen végre bejegyzés is szegény, elhanyagolt blogomban! Csak röviden, mert idő, az nincs: született egy nagyobb bébitakaró. 93 x 128 cm ( a tőlem megszokott 80 x 110) Lesznek még ilyen nagyobbak, mi több, mostantól ez a méret is rendelhető. Több kép, ár a boltban. În sfîrşit o însemnare pe blogul meu părăsit! S-a născut un model nou: un baby quilt mai mare,de 93 x 128 cm ( modelul obişnuit are 80 x 110 cm). Vor mai fi şi altele, mai mult, de acum  şi această mărime se poate comanda. Mai multe poze şi preţ în magazin.

Sajtó-interviu :) II

Interjúk hete van , úgy lehet :) E săptămâna interviurilor , se pare :) 

Inextex Kaposvár

Már két napja hazajöttem Kaposvárról,idő és fényképek hiányában nem sokat tudok mesélni és mutatni.Nagyon jó volt,bár nagyon fárasztó is. A konferencia egyik legemlékezetesebb pillanata számomra Ardai Ildikó előadása volt a székely festékes szőnyegekről.Megtaláltam azt a videót,amelynek részletei az előadást kísérték. Remélem,később majd fogok tudni mutatni fotókat a kiállításról is.Én nem fotóztam,de valahogy jobb is volt így:sokkal jobban meg tudtam figyelni mindent és ami tetszett,azt jó mélyen bevéstem. M-am întors duminica de la Kaposvár,în lipsă de timp şi fotografii nu pot să povestesc şi să arăt prea multe.Una dintre cele mai interesante momente pentru mine de la conferinţă a fost prezentarea artistei Ardai Ildikó despre covoarele secuieşti. Am găsit videoul care ilustra prezentarea. Sper ca mai tîrziu să vă pot arăta şi poze de la expoziţie.Eu nu am făcut nici o poză,din păcate,dar poate că era mai bine aşa fiindcă m-am uitat îndelungat la tot ce m-a interesat şi am reuşi