Ugrás a fő tartalomra

Csodás ajándékok 2,avagy foltos a házamban :-)

Határozottan jó hetem van:túléltem a vásárt,ajándékot kaptam Smarandától,éééés tegnap
foltvarró látogatóm volt,bizony,Cicvarek az első foltos,aki átlépte szerény lakom küszöbét.
A történelmi pillanatot fényképezőgép hiányában nem tudtam megörökíteni,de ma hazahordtam
anyukámhoz Cic szépséges ajándékait, és az udvaron lencsevégre kaptam őket.
Az idő rohant,ezer dolgot kellett volna még megbeszélnünk,egy viszont biztos:jővőre én is karcagolok. :-)


Am o săptămână bună:am supravieţuit târgului,au sosit cadourile Smarandei,şiiii ieri am avut un oaspete cum n-aveam niciodată,Cicvarek e prima dintre patcheuse care mă vizitează la mine acasă.Din păcate n-am făcut poze,dar azi am dus darurile primite acasă la mama şi le-am fotografiat în curte.
Vremea a zburat,am rămas cu multe întrebări,un lucru însă e cert:anul viitor trebuie să merg şi eu în tabăra din Karcag organizată de Cic. :-)




A kép elég homályos,nem látszik jól.hogy ez a tűtartó milyen kis finom darab...


Fotografia e destul de ştearsă,nu se vede cât de frumos e acest minuscul suport de ace...

...és az sem,hogy Smaranda patchwork tűi már bele is költöztek :-)

...şi că acele patchwork primite de la Smaranda s-au mutat la casa lor :-)


Megjegyzések

Eszter üzenete…
Kedves Katafolt!
Mit szólnál még egy ajándékhoz?

Kattints ide hozzá, kérlek!


http://eszterkezimunka.hu/blog/?p=112

Eszter
Cicvarek üzenete…
Nagyon örülök a találkozásnak, remélem a jövő évi karcagolás előtt azért még sikerül beszélgetnünk.
Nézz be hozzám légy szíves, gurítottam neked egy üveggolyót.
katafolt üzenete…
:-),én is szeretném!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Bigger

Legyen végre bejegyzés is szegény, elhanyagolt blogomban! Csak röviden, mert idő, az nincs: született egy nagyobb bébitakaró. 93 x 128 cm ( a tőlem megszokott 80 x 110) Lesznek még ilyen nagyobbak, mi több, mostantól ez a méret is rendelhető. Több kép, ár a boltban.

În sfîrşit o însemnare pe blogul meu părăsit!
S-a născut un model nou: un baby quilt mai mare,de 93 x 128 cm ( modelul obişnuit are 80 x 110 cm). Vor mai fi şi altele, mai mult, de acum  şi această mărime se poate comanda. Mai multe poze şi preţ în magazin.

Sajtó,megint

Ez egy ilyen hét.És nem tehetek róla,egészen gyerekes módon büszke vagyok :-D

Săptămîna aceasta mă tot văd în presă.Mă iertaţi dacă mă cuprinde o mândrie copilărească ?

Good Homes

Zöld-sárga(majdnem) bargello

Őrizgetem ezt a két összeillő anyagot egy ideje.Most elfogyott a türelmem,nem találtam több hozzájuk illő anyagot,hát kettőjükből született ez a harsány takaró és párna.S bár első pillantásra talán nem nyilvánvaló, bargello-technikával varrtam.
Nagy lehetőségeket rejt ez a módszer,már alig várom,hogy kékekből is kipróbáljam!


Aceste două materiale similare le am de ceva vreme.Nu am găsit nimic cu care să
se potrivească,de aceea am lucrat doar cu ele două.Poate nu pare,dar technica e...bargello!Îmi place rezultatul,vreau să încerc această metoda şi cu materiale albastre.