Ugrás a fő tartalomra

Nem tartunk tehenet



Nem volt könnyű meggyőzni a tizenhatévest, hogy engedje ezt a bocit felrakni a boltba :).

N-a fost simplu s-o conving pe adolescenta mea să lasă această văcuţă în magazin :)

Megjegyzések

a Matula ikrek üzenete…
Viszont így könnyű lesz kitalálni a karácsonyi ajándékát... ;o)
tHs üzenete…
komolyan! Te mikor készíted ezt a sok mindent?
Ha egész nap varrnék sem haladnék ilyen gyorsan. Nagyn csodás minden amit készítesz, remélem nem bánod, ha néhány ötletet lopok karácsonyi ajándékoknak!
katafolt üzenete…
Igen, már mondta is :)

Ths, hát én egész nap varrok, néha éjjel is!

Az ötletlopásról, őszintén: csak akkor nem bánom, ha valóban ajándék lesz :).
Nem vagyok se fösvény, se irigy, de évekbe telt, amíg kialakítottam ezt a katafoltos stílust...nagyon sokan kérnek engedélyt a dolgaim lemásolására( és sokkal többen nem, persze), de nem nagyon állják a szavukat: az első körben csak ajándékok készülnek, aztán már megy vígan eladásra és valahogy hamar elfelejtik, hogy nem a saját terveik.
dióhéj üzenete…
egész nap varrsz? megesz a sárga irigység :)
Aledi üzenete…
Hehe, megértem, hogy szerette volna magának :)
dióhéj üzenete…
öööö...de mi számít katafoltos stílusnak? mert színekből összevarrt négyzetes takarót rátétes applikációval varrtam én már 2005-ben, amit a Kálvin téri üzletben Piroskánál meg is vettek...nehéz olyan dolgot kitalálni, ami még nem létezik...szerintem legalábbis :)
katafolt üzenete…
Igen, Dió, már amikor nem anyagért mászkálok, vagy levelezek, vagy csakúgy lógok a neten, vagy ...vagy...vagy---

a stílussal pont úgy van, ahogy mondod, semmi spanyolviasz nincs abban, amit csinálok, mégsem esik jól, amikor az általam megrajzolt nyuszi applikációt látom egy eladásra szánt takarón, vagy a szívzsebes manóimat netes áruházban.
Lehet, hogy te ezt nem érted, mert sosem álltál neki mot a mot lemásolni valamit, de aki csak másolásból tud varrni, az talán megérti...
dióhéj üzenete…
jaj értem már...a figurákra gondolsz...azért nem másolok egy az egyben semmit, mert az valahogy nem én vagyok...ezért vannak sokszor béna virágaim, mert alig tudok rajzolni...de valahogy szeretem őket, akármilyen suták, mert az enyémek...a kis arcocskák és figurák pedig valóban annyira eredetiek...ezért nem is értettem mire gondolsz, mert eszembe nem jutna lemásolni őket tényleg, azok a tieid és kész :)
katafolt üzenete…
A figurákra főleg, meg az elrendezésre is időnként.
Neked VAN stílusod, és technikai tudásod,
nincs szükséged arra, hogy bárkit másolj :)
kastanie üzenete…
Helyes a tehén, nagyon szépek a színek. Nem lehet könnyű beszerezned ezt a sok szép anyagot, mert nálad már nem elég, ami a ház körül összegyűlik.
katafolt üzenete…
Márta, ebben a párnában van olyan anyag is, amit vagy 6 éve vettem. A szép, apró mintás anyagok minden morzsáját felhasználom.
tHs üzenete…
én sem a teljes csórásra gondoltam, csak pl. az angyalkás falikép ötletére ;) az a mamaámnak pont jó lenne :D

és nyugi, én varrok olyan jól, hogy eladjam :D
Alexandra üzenete…
Este foarte frumusica pernuta cu vacuta!! (Tedi s-a speriat de o vaca pe la munte, si acum radem de el, ca se uita cam cu teama la orice vacuta, chiar si cea de pe cutia cu smantana).

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Bigger

 Legyen végre bejegyzés is szegény, elhanyagolt blogomban! Csak röviden, mert idő, az nincs: született egy nagyobb bébitakaró. 93 x 128 cm ( a tőlem megszokott 80 x 110) Lesznek még ilyen nagyobbak, mi több, mostantól ez a méret is rendelhető. Több kép, ár a boltban. În sfîrşit o însemnare pe blogul meu părăsit! S-a născut un model nou: un baby quilt mai mare,de 93 x 128 cm ( modelul obişnuit are 80 x 110 cm). Vor mai fi şi altele, mai mult, de acum  şi această mărime se poate comanda. Mai multe poze şi preţ în magazin.

Sajtó-interviu :) II

Interjúk hete van , úgy lehet :) E săptămâna interviurilor , se pare :) 

Inextex Kaposvár

Már két napja hazajöttem Kaposvárról,idő és fényképek hiányában nem sokat tudok mesélni és mutatni.Nagyon jó volt,bár nagyon fárasztó is. A konferencia egyik legemlékezetesebb pillanata számomra Ardai Ildikó előadása volt a székely festékes szőnyegekről.Megtaláltam azt a videót,amelynek részletei az előadást kísérték. Remélem,később majd fogok tudni mutatni fotókat a kiállításról is.Én nem fotóztam,de valahogy jobb is volt így:sokkal jobban meg tudtam figyelni mindent és ami tetszett,azt jó mélyen bevéstem. M-am întors duminica de la Kaposvár,în lipsă de timp şi fotografii nu pot să povestesc şi să arăt prea multe.Una dintre cele mai interesante momente pentru mine de la conferinţă a fost prezentarea artistei Ardai Ildikó despre covoarele secuieşti. Am găsit videoul care ilustra prezentarea. Sper ca mai tîrziu să vă pot arăta şi poze de la expoziţie.Eu nu am făcut nici o poză,din păcate,dar poate că era mai bine aşa fiindcă m-am uitat îndelungat la tot ce m-a interesat şi am reuşi