2011. február 16., szerda

Hétpróbás halaim



A fotó rossz fénynél és nagy sietve készült, de remélem, látszik, hogy a halacskák jelesre vizsgáztak.
Meglepően jól bírták a strapát. Ebben azért nagy szerepe lehet a ragasztófátyolnak, mert megerősíti az anyagot, így a szélét is, fontos szerepe volt abban, hogy a halak jól kerültek ki a mosógépből. Nálunk, sajnos, boltban nem kapható-legalábbis én nem tudok róla-de Csillánál rendelhető.


 Poza e făcută la lumină slabă şi în mare grabă, dar sper că se vede şi aşa că peştişorii au trecut examenul cu brio!  Desigur şi Vliesofixul a avut un cuvânt de spus. Întăreşte materialul şi la margini deci e şi meritul lui că peştii au scăpat cu bine. Din păcate la noi nu se găseşte în magazine dar poate fi cumpărat online de la Csilla.

8 megjegyzés:

Ili ( Hugi ) írta...

Milyen megnyugvás, ha biztos tudod, a vevő nem csalatkozik a munkádba.
Én is ragasztózom. Már meg örültem, hogy Magyarországon postázzák ezt a vetexet. Nekem is most kellene valahonnan rendelni.Feltekerve szoktad meg kapni?? Mert hajtani nem szabad, különben le jön a fátyol a hátuljáról.

Csilla írta...

Köszi a reklámot :)
Jók a királylánykás párnáid :)

katafolt írta...

Ili, most tekercsben vettem, ha összetűrve érkezik, a töréseknél felvágom és egy nagy, lapos dobozban tárolom. Ami nagyon sérült, azt azonnal felvasalom vmi anyagra.

Szívesen, Csilla! Kösz :)

Marcsi és Ági írta...

Köszönjük, hogy megosztottad velünk ezt a nagyon hasznos tesztet!! Azt hittem volna, hogy a szabadgépi öltéssel körülvarrt majd a szélen foszlásnak fog indulni.... és nem! Hálásak vagyunk a tapasztalataidért!
Ági
ui: ha leválik a papír a ragasztós fátyolról, akkor egyszerűen feltekerem a fátylat (hideg helyen tartom, nehogy megolvadva összeragadjon) és a későbbiekben jó minőségű (ki kell próbálni előtte - nekem az alufix vált be) sütőpapírral vasalom fel, mert az lehúzható kihűlés után. Ráadásul rajzolni is lehet rá.

Ili ( Hugi ) írta...

Lányok! Köszönöm a jó tanácsokat ebből soha nem elég, mert mindig tanul az ember.
Én meg úgy tárolom, hogy hosszába elvágom 30 centis csíkokra és feltekergetem papírtörlős gurigára. És csak mindig egyet használok, a többit becsomagolva tartom. Így nagyon könnyű bánni vele.

katafolt írta...

Marcsi-Ági :) azt már nem fogom letesztelni, nincs nekem annyi időm, hogy vliesofix nélkül milyen lenne, de majdnem biztos, hogy úgy kifoszlana a szabad gépi és a laza cikkcakk is idővel Csak azért nem foszlott ki az öltésig, mert a ragasztó tartja. Azon is eléggé elcsodálkoztam, azt hittem fel fog jönni a ragasztás a széleknél, de nem.
Ezt a papírra vasalást mondta Márta néni is, még nem próbáltam.

Ili, sok módja van a tárolásnak, nem szoktam nagy ügyet csinálni belőle, a lényeg, hogy legyen fátylam, elboldogulok aztán vele valahogy.

Aledi írta...

Tényleg nagyon szép maradt mindegyik, ezt jó látni :) Én is mindig ragasztófátylat használok. Nem olcsó, de nagyon megkönnyíti a dolgot.

Ili ( Hugi ) írta...

Kata igazad van, a lényeg, hogy legyen és ragadjon!!!!!

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin