Ugrás a fő tartalomra

Mimi



Erről az anyagról már hazafele jövet eldőlt, hogy babaruha lesz, Mimi féle babáknak.
Mindig elfelejtem dokumentálni, de döbbenetes, mennyi cérnaszálat kell a végén levagdosni egy ilyen picike ruháról :D.

Mini-kisasszonykáim a boltban csücsülnek már.


În drum spre casă am decis deja că acest material va fi perfect pentru rochiţa  pşpuşilor gen Mimi.
Dealtfel (totdeauna uit să documentez afirmaţia) e uluitor câte fire de aţă trebuie să tai la finisarea unei rochii atît de mci :D    

Mini-domnişoarele şed cuminţel în magazin.  

Megjegyzések

Fércművek üzenete…
Nagyon tetszenek. :)
Zazálea üzenete…
Megkérdezhetem, hogyan raktad alulra ezeket a gombokat? (FB, meg ilyenek...én már továbbítottalak is oda, mert szeretem) :o)
e-mailben is jó, ha nem akarsz itt!
Köszönöm szépen!
katafolt üzenete…
Köszönöm, Judit, neked is, Rita :)
Most láttam odaát :D

Elhiszed, hogy nem emléksze, hogyan csináltam ?!
Ások egy kicsit és mindjárt mondom!
Zazálea üzenete…
El! :o)
(de azért reménykedem)
katafolt üzenete…
Nnna, megkerült:

http://segitseg.blog.hu/2010/07/21/megosztas_ikonok#more2053209

tudtam, hogy csak egy kattintás volt valahol a szerkesztésben, de most már nem látom, hol...nyilván azért, mert már megcsináltam, hát nem kínálja fel nekem többé a blogger :)

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Bigger

Legyen végre bejegyzés is szegény, elhanyagolt blogomban! Csak röviden, mert idő, az nincs: született egy nagyobb bébitakaró. 93 x 128 cm ( a tőlem megszokott 80 x 110) Lesznek még ilyen nagyobbak, mi több, mostantól ez a méret is rendelhető. Több kép, ár a boltban.

În sfîrşit o însemnare pe blogul meu părăsit!
S-a născut un model nou: un baby quilt mai mare,de 93 x 128 cm ( modelul obişnuit are 80 x 110 cm). Vor mai fi şi altele, mai mult, de acum  şi această mărime se poate comanda. Mai multe poze şi preţ în magazin.

Sajtó,megint

Ez egy ilyen hét.És nem tehetek róla,egészen gyerekes módon büszke vagyok :-D

Săptămîna aceasta mă tot văd în presă.Mă iertaţi dacă mă cuprinde o mândrie copilărească ?

Good Homes

Öröm :)

Köszönet Nathalie Locquen-nek a cikkért!

 Mulțumiri, Nathalie Locquen pentru articol!


Un grand merci à Nathalie Locquen pour cet article!