Ugrás a fő tartalomra

Dorka


Nehéz napjaim voltak mostanság.Tegnap terápiaként babázni támadt kedvem.Csak úgy,különösebb agyalás,előzetes tervezgetés,sablon vagy rajz nélkül.Kipakoltam pár összeillő anyagdarabkát,még ceruza se nagyon kellet,csak a lábakat rajzoltam meg,minden egyebet csak úgy szemre szabtam.Ettől lett ilyen ügyetlenke,de jó gyömöszölnivaló.Az arcot nem akartam harsányra hímezni,így egy kicsit fakó lett,hát kapott még egy kis arcpírt.



Am avut câteva zile mai grele.Ieri,drept terapie am făcut o păpuşă.Doar aşa,fără tipar,fără
planuri,fără desen.De fapt n-am desenat decât picioarele.Tot restul am croit la vedere.De aceea a ieşit puţin cam neîndemânatică,dar originală.N-am vrut să-i fac faţa urlătoare,şi cum era prea palidă,i-am mai pus puţin ruj.

Megjegyzések

Ela üzenete…
Este deosebita papusica ta! Ce ai folosit la par?Terapia folosita are rezultate frumoase si pentru noi!Iti doresc in continuare zilele mai senine dar cu rezultate tot asa de frumoase!
Ela
KicsiKató üzenete…
Nagyon aranyos a kis lábacskája, haja, ruhája... És remélem a terápia is hatott és már sokkal jobban vagy!!!
Elena üzenete…
Hi...hi ce simpatica este! Ti-a iesit de minune. Elena
katafolt üzenete…
Merci,Ela!Părul e dintrun pulover desfăcut,fire mai subţiri de gen chenille.


Kösz,Kató,végülis jól vagyok,csak a helyzet nem túl klassz,lesznek még itt apróságok,hogy kibírjam vhogy :*)


Elena!Mă bucur că îmi place!
BMonica üzenete…
Papusica aceasta e incantatoare. Mai vreau din acestea :) dar iti doresc mult-mult bine, sa nu ai nevoie nici sa te gandesti la terapie.
Monika üzenete…
Nagyon helyes,igazi babalány!!!!
drukkolok!!!
katafolt üzenete…
Merci,Monica,köszi Mammka!
lomaquilt üzenete…
Nagyon kis aranyos! Nekem a lábán az a kis kunkori rajz tetszik!
katafolt üzenete…
:-)pedig nem is terveztem,de épp jó
helyre került.
Liana üzenete…
Esti fantastica, Kati! Faci lucruri asa de frumoase si ai un ritm...Iti doresc numai bine!
Liana
...tiktakro... üzenete…
este o dulcica aceasta papusica cu "peticel" pe rochita;)) neindeminatica, zici ? pai e un copil simpatic foc,ce conteaza neindeminarea cind are parul cirliontzat !? :)) "alud ringo bingo, kicsi roja bimbo..." e bine ??
Katbo-Réka üzenete…
Nagyon bájos lett.
katafolt üzenete…
Liana,îţi mulţumesc!Sunt norocoasă că
pot să-mi fac timp pentru ceea ce-mi
place.


:-))) da,Nucuţa,e perfect!


Köszönöm,Katbo :*)!
kastanie üzenete…
nekem a feje a kedvencem
katafolt üzenete…
:-) a fejnél tűnődtem,hogy fel merjem-e varrni,olyan nagyon széles,
ET-s lett,de ebben pont ez a játék,hogy kicsit össze-vissza,aztán mégis jó lesz.
Petit Patch üzenete…
Am fost prea ocupata cu cusutul papusilor si de când n-am mai fost pe blogul tau vad ca ai cusut o multime de papushi, si alte minunatii!
Ai un talent mare de tot si esti foarte rapida!
Felicitari pentru toate realizarile!
În plus esti campioana si la curbe!!!
Smaranda
katafolt üzenete…
Merci,Smaranda,mă duc să caut materiale pentru curbe :*)
Juhizs üzenete…
Kata Nálad minden olyan egyedi... és ez jó nagyon :-)
A lábaiért meg oda vagyok egészen...
katafolt üzenete…
Drága vagy,Juhizs,köszönöm!
Vous êtes très jolie mademoiselle la poupée ... je suis enchantée de faire votre connaissance.
katafolt üzenete…
Honorée de votre visite,madame! :-)
Ibcsy üzenete…
Nagyon jó lett. Nekem úgy tetszik, ahogy van. A kreatívkodás nekem is mindig helyre billenti a lelki világom!!
katafolt üzenete…
Igen,kimondottan jót tesz,megyek is varrni megint :*)

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Bigger

 Legyen végre bejegyzés is szegény, elhanyagolt blogomban! Csak röviden, mert idő, az nincs: született egy nagyobb bébitakaró. 93 x 128 cm ( a tőlem megszokott 80 x 110) Lesznek még ilyen nagyobbak, mi több, mostantól ez a méret is rendelhető. Több kép, ár a boltban. În sfîrşit o însemnare pe blogul meu părăsit! S-a născut un model nou: un baby quilt mai mare,de 93 x 128 cm ( modelul obişnuit are 80 x 110 cm). Vor mai fi şi altele, mai mult, de acum  şi această mărime se poate comanda. Mai multe poze şi preţ în magazin.

Sajtó-interviu :) II

Interjúk hete van , úgy lehet :) E săptămâna interviurilor , se pare :) 

Inextex Kaposvár

Már két napja hazajöttem Kaposvárról,idő és fényképek hiányában nem sokat tudok mesélni és mutatni.Nagyon jó volt,bár nagyon fárasztó is. A konferencia egyik legemlékezetesebb pillanata számomra Ardai Ildikó előadása volt a székely festékes szőnyegekről.Megtaláltam azt a videót,amelynek részletei az előadást kísérték. Remélem,később majd fogok tudni mutatni fotókat a kiállításról is.Én nem fotóztam,de valahogy jobb is volt így:sokkal jobban meg tudtam figyelni mindent és ami tetszett,azt jó mélyen bevéstem. M-am întors duminica de la Kaposvár,în lipsă de timp şi fotografii nu pot să povestesc şi să arăt prea multe.Una dintre cele mai interesante momente pentru mine de la conferinţă a fost prezentarea artistei Ardai Ildikó despre covoarele secuieşti. Am găsit videoul care ilustra prezentarea. Sper ca mai tîrziu să vă pot arăta şi poze de la expoziţie.Eu nu am făcut nici o poză,din păcate,dar poate că era mai bine aşa fiindcă m-am uitat îndelungat la tot ce m-a interesat şi am reuşi