Ugrás a fő tartalomra

Zsebkendőtartó és valami más





Kastanie utolsó bejegyzésében ír 36Évi zseniális zsepitartójáról. Mindenesetre azt a bejegyzést akár én is írhattam volna.Imádtam ilyeneket varrni,s az elsőt én is elrontottam,abból nyakbavaló lett.Egyszerű és zseniális ötlet.Szívesen varrnék még,de nem tudom,kinek adhatnám...egy kosárnyit már elosztogattam és így is maradt néhány.


Într-o însemnare Kastanie povesteşte despre un superb model de port-batiste văzut la
36Évi.
E simplu şi genial.La prima încercare am greşit undeva,rezultatul este un fel de etui.
Am făcut o grămadă şi aş mai face,dar cui...?

Megjegyzések

flachu üzenete…
soy de argentina no entiendo su idioma... pero si entiendo un poquito su arte, que belleza!
katafolt üzenete…
Muchísimas gracias,Flachu!
Zelnice üzenete…
Na, itt a kincs, amit kerestünk :-)
Ha lehet, kérhetek egyet?
Nézegettem már korábban is a képtárban a "leírást" ,de nem értem így bámészkodva. Ha lenne egy eredetim,hátha bátrabban nekifogok.
Ibcsy üzenete…
Jól néznek ki nagyon! Én tudnék nekik helyet:-D
Köszönöm a cica mintát, az elsővel már kész vagyok. A kisfiam lelkesen cipeli az oviba.
katafolt üzenete…
Violini,de jó,hogy ezt mondod!Küldöm is,választanál,vagy mindegy,melyik megy?Nem is fotóztam le mindet,van még zöld-sárga festett anyagból is.



Ibcsy,örvendek,hogy tetszik!A cicus fent van?Megyek hozzád.
Elena üzenete…
Mie! Fa-mi mie unul, il cumpar eu! Arata grozav! Elena
katafolt üzenete…
Ce culoare preferă doamna? :*)
Zelnice üzenete…
Köszönöm,akkor ha lehet zöld-sárgát kérnék.
36évi üzenete…
:))))
Ilyenkor úgy örülök!

És el nem tudom képzelni, hogy mitől az a sok kattintás a képtáramban.:)))
Hát most megvilágosodtam. :)
Szépeket csináltál nagyon, szuper anyagválasztás.
katafolt üzenete…
:*)...én is;és köszi az ötletet,nagyon inspiráló,a legújabbat
továbbfejlesztettem:a ráhajló részbe
csúsztattam egy vatelinlapocskák és tűztem rá egy fát,a bordó apróságoknál látható.
kastanie üzenete…
Az első változat kísértetiesen hasonlít az enyémre:-)
katafolt üzenete…
:*))) igazából nálam még a második is olyan lett,valahogy úgy tünt logikusnak,dehát én igazán nem vagyok mérnöki elme...

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Bigger

 Legyen végre bejegyzés is szegény, elhanyagolt blogomban! Csak röviden, mert idő, az nincs: született egy nagyobb bébitakaró. 93 x 128 cm ( a tőlem megszokott 80 x 110) Lesznek még ilyen nagyobbak, mi több, mostantól ez a méret is rendelhető. Több kép, ár a boltban. În sfîrşit o însemnare pe blogul meu părăsit! S-a născut un model nou: un baby quilt mai mare,de 93 x 128 cm ( modelul obişnuit are 80 x 110 cm). Vor mai fi şi altele, mai mult, de acum  şi această mărime se poate comanda. Mai multe poze şi preţ în magazin.

Sajtó-interviu :) II

Interjúk hete van , úgy lehet :) E săptămâna interviurilor , se pare :) 

Inextex Kaposvár

Már két napja hazajöttem Kaposvárról,idő és fényképek hiányában nem sokat tudok mesélni és mutatni.Nagyon jó volt,bár nagyon fárasztó is. A konferencia egyik legemlékezetesebb pillanata számomra Ardai Ildikó előadása volt a székely festékes szőnyegekről.Megtaláltam azt a videót,amelynek részletei az előadást kísérték. Remélem,később majd fogok tudni mutatni fotókat a kiállításról is.Én nem fotóztam,de valahogy jobb is volt így:sokkal jobban meg tudtam figyelni mindent és ami tetszett,azt jó mélyen bevéstem. M-am întors duminica de la Kaposvár,în lipsă de timp şi fotografii nu pot să povestesc şi să arăt prea multe.Una dintre cele mai interesante momente pentru mine de la conferinţă a fost prezentarea artistei Ardai Ildikó despre covoarele secuieşti. Am găsit videoul care ilustra prezentarea. Sper ca mai tîrziu să vă pot arăta şi poze de la expoziţie.Eu nu am făcut nici o poză,din păcate,dar poate că era mai bine aşa fiindcă m-am uitat îndelungat la tot ce m-a interesat şi am reuşi