Ugrás a fő tartalomra

Kék korszak





További kékek:kedvenc kék táskám,farmerhez,egy kék necesszer és újház-párna kékben.


Iată încă câteva piese din colecţia mea albastră:geanta mea asortată la blugi,un necessaire
albastru şi o pernă de casă nouă tot în această culoare.

Megjegyzések

BMonica üzenete…
M-am topit!
Casuta e atat de dulce incat m-as muta in ea cu totul. Lalelele din ferestre sunt tare potrivite. Iar geanta e minunata, numai buna de vara. Ai si un model pentru ea? ;) Am observat si cat de perfecte sunt patratelele de pe necessaire.
katafolt üzenete…
Merci.Modelul e simplu,un patrat quiltuit de 75x75 cm.
http://www.foltosdolgok.hu/mintak-2/patchwork-taska-egy-negyzetbol/
Elena üzenete…
Te tii numai de minunatii! Toate sunt frumoase si cusute perfect. Iar albastru imi place si mie. Elena
katafolt üzenete…
Merci,Elena :*)
...tiktakro... üzenete…
Hmmm...pernita cu casuta m-a fermecat si pe mine...eu care tot astept sa ma mut cindva intr-o casa noua :)
esti plina de surprize, Katy!
Ela üzenete…
Minunata casuta!Esti harnicuta foc!Felicitari si pentru geanta!
Ela
katafolt üzenete…
Merci,Ela!
Teodora,să mă anunţi când va fi cazul
să-ţi fac o perna de casă nouă cu culorile potrivite :*)
Alexandra üzenete…
Kati, in stilul pernutzei poate sa fie si "Quiltul cu 9 casute" despre care se vorbea ieri sau alaltaieri pe Peticel. cred ca te inscrii si tu, nu? Si eu imi doresc mult sa fac quiltul asta, iar casuta este un motiv atat de frumos, prietenos. Lalelele din fereastra sunt "to die for" :-)
Sanda
katafolt üzenete…
Da,ma gândesc sa fac quiltul,dar genul acesta de căsuţă nici nu mi-a
trecut prin minte,oare de ce? :*)

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Bigger

 Legyen végre bejegyzés is szegény, elhanyagolt blogomban! Csak röviden, mert idő, az nincs: született egy nagyobb bébitakaró. 93 x 128 cm ( a tőlem megszokott 80 x 110) Lesznek még ilyen nagyobbak, mi több, mostantól ez a méret is rendelhető. Több kép, ár a boltban. În sfîrşit o însemnare pe blogul meu părăsit! S-a născut un model nou: un baby quilt mai mare,de 93 x 128 cm ( modelul obişnuit are 80 x 110 cm). Vor mai fi şi altele, mai mult, de acum  şi această mărime se poate comanda. Mai multe poze şi preţ în magazin.

Sajtó-interviu :) II

Interjúk hete van , úgy lehet :) E săptămâna interviurilor , se pare :) 

Inextex Kaposvár

Már két napja hazajöttem Kaposvárról,idő és fényképek hiányában nem sokat tudok mesélni és mutatni.Nagyon jó volt,bár nagyon fárasztó is. A konferencia egyik legemlékezetesebb pillanata számomra Ardai Ildikó előadása volt a székely festékes szőnyegekről.Megtaláltam azt a videót,amelynek részletei az előadást kísérték. Remélem,később majd fogok tudni mutatni fotókat a kiállításról is.Én nem fotóztam,de valahogy jobb is volt így:sokkal jobban meg tudtam figyelni mindent és ami tetszett,azt jó mélyen bevéstem. M-am întors duminica de la Kaposvár,în lipsă de timp şi fotografii nu pot să povestesc şi să arăt prea multe.Una dintre cele mai interesante momente pentru mine de la conferinţă a fost prezentarea artistei Ardai Ildikó despre covoarele secuieşti. Am găsit videoul care ilustra prezentarea. Sper ca mai tîrziu să vă pot arăta şi poze de la expoziţie.Eu nu am făcut nici o poză,din păcate,dar poate că era mai bine aşa fiindcă m-am uitat îndelungat la tot ce m-a interesat şi am reuşi