Ugrás a fő tartalomra

Kisbaba-nagylány






Biztosan többen emlékeznek egy régi(egész pontosan 1998 októberi) Praktikás babára:egyik fele
alszik,a másik ébren van.Akkor nagyon tetszett,aztán mégsem varrtam meg.Nemrég ilyesmit kértek tőlem,azzal a különbséggel,hogy az alvó rész helyett kisbaba legyen.Szokatlan ötlet,de nem lett rossz.Ilyen.Varrtam még egyet.Itt a kislány inkább nagylányosra sikeredett és nem lett túl barátságos az arca.A haja viszont jó,a bébi pedig pont olyan,amilyent akartam.


Am mai cusut încă o păpuşă 2 in 1.Bebeluşul e OK,cred,fata n-a ieşit prea prietenoasă.
Măcar are părul frumos...

Megjegyzések

Ahama üzenete…
Nagyon tetszik, érdekes gondolat a rögtön felnövő baba. Annak idején én is pont úgy jártam azzal a babával:)
Azt lenne jó tudni, hogy egy gyerek szereti-e ezt a baba-ötletet.
katafolt üzenete…
Az a hétéves,akiről én tudok,egyelőre a bébit részesíti előnyben-de melyik ilyen korú gyerek nem szeretne még egy picit baba is lenni néha?Majd eljön a nagylány ideje is...
BMonica üzenete…
Nagyon erdekes ez a baba. Es szepen megvartad. Tetszik a ruhacskaja.
Dora üzenete…
Hi, Hi, ce dragute sunt :) Ideea e super tare!
katafolt üzenete…
Köszi,Monica!
Da,Dora e o idee buna,la cea originală,dintro revistă mai veche,o parte doarme,cealaltă e trează.De acolo am dezvoltat această variantă.
Alexandra üzenete…
E grozava papusa 2-in-1. Si amandoua fetzele sunt dragutze, iar parul fetei e minunat, ca si boneta bebelusului. Cine primeste papusica asta frumoasa?
Sanda
katafolt üzenete…
Deocamdată n-are gazdă,poate o scot la vânzare...
Zelnice üzenete…
Milyen jó hogy előszedted!Én is elfelejtkeztem már róla,de majd előszedem,és biztos varrok egyet Gerdának!
katafolt üzenete…
Violini!Mutasd majd meg,ha elkészül!
Névtelen üzenete…
Szép emlékek. Ezer évvel ezelőtt egy ujságból még a saját gyerekemnek csináltam Hamupipőkét evvel a módszerrel, szegény lány és hercegnő. Csak az kötve volt. Jó nagy munka volt arra emlékszek. De nagyon szerettem csinálni.
katafolt üzenete…
Most akkor jöhet egy hasonló az unokának :*)

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Bigger

 Legyen végre bejegyzés is szegény, elhanyagolt blogomban! Csak röviden, mert idő, az nincs: született egy nagyobb bébitakaró. 93 x 128 cm ( a tőlem megszokott 80 x 110) Lesznek még ilyen nagyobbak, mi több, mostantól ez a méret is rendelhető. Több kép, ár a boltban. În sfîrşit o însemnare pe blogul meu părăsit! S-a născut un model nou: un baby quilt mai mare,de 93 x 128 cm ( modelul obişnuit are 80 x 110 cm). Vor mai fi şi altele, mai mult, de acum  şi această mărime se poate comanda. Mai multe poze şi preţ în magazin.

Sajtó-interviu :) II

Interjúk hete van , úgy lehet :) E săptămâna interviurilor , se pare :) 

Inextex Kaposvár

Már két napja hazajöttem Kaposvárról,idő és fényképek hiányában nem sokat tudok mesélni és mutatni.Nagyon jó volt,bár nagyon fárasztó is. A konferencia egyik legemlékezetesebb pillanata számomra Ardai Ildikó előadása volt a székely festékes szőnyegekről.Megtaláltam azt a videót,amelynek részletei az előadást kísérték. Remélem,később majd fogok tudni mutatni fotókat a kiállításról is.Én nem fotóztam,de valahogy jobb is volt így:sokkal jobban meg tudtam figyelni mindent és ami tetszett,azt jó mélyen bevéstem. M-am întors duminica de la Kaposvár,în lipsă de timp şi fotografii nu pot să povestesc şi să arăt prea multe.Una dintre cele mai interesante momente pentru mine de la conferinţă a fost prezentarea artistei Ardai Ildikó despre covoarele secuieşti. Am găsit videoul care ilustra prezentarea. Sper ca mai tîrziu să vă pot arăta şi poze de la expoziţie.Eu nu am făcut nici o poză,din păcate,dar poate că era mai bine aşa fiindcă m-am uitat îndelungat la tot ce m-a interesat şi am reuşi