Ugrás a fő tartalomra

Gabicza-cica




Ez a macsekminta azért is olyan kedves nekem,mert Gabiczától kaptam első fórumos napomon.
Csak most varrtam meg,kicsit ducira sikerült,vagy csak kilapult,mert a gazdija vele-rajta alszik.Ez a Fannié,de lesz még, ahogy magam ismerem,legalább egy kosárnyi.


Un pisoiaş după un model simplu primit de la Gabicza.E cam grăsuţ,dar îmi place,cred că
mai fac câteva=o grămadă :-)))

Megjegyzések

...tiktakro... üzenete…
e o miau-dragutza! hazliu ar fi sa folosesti pentru una din urmatoarele un material cu shoricei :))) sa ne arati "ceata de pisici" la final...Merci pentru model. Deja l-am salvat, ce iti inchipuiai?!;))
Ela üzenete…
Imi place pisoiasul tau!Toate jucariile pe care le-ai facut sunt vesele,binedispun ,de aceea imi plac toate!Cei care le primesc in dar sigur se bucura si le inveselesti ziua!
Ela
katafolt üzenete…
Ce idee buna,Teodora,pacat ca n-am asemenea material,dar imi tin ochii
deschisi,paoate aoare undeva...Sa-l
arati si tu cand faci modelul!



Merci,Ela,poate il incerci si tu!
Ibcsy üzenete…
Szia!
Itt is magjegyzem, hogy nagyon édi. Pofátlan lennék, ha elkérném a mintát?
katafolt üzenete…
Köszi,elküldtem!
Ibcsy üzenete…
Bocsika, de hozzám nem jött :-((
katafolt üzenete…
Most sem?!
Elena üzenete…
Foarte draguta pisicuta! M-ar tenta si pe mine, tiparul este salvat mai ramane restul...Elena
Monika üzenete…
Tündéri ez a macsekminta!!És Gabicza is,hogy ilyen figyelmes és kedves!!!
Én is szeretném a mintáját,ha lehet!!!
Ma reggel az volt az első a cicánknak,hogy bekéredzkedett és dörgölőzött a lábamhoz.Hiába,szeretethiánya volt...:)))
katafolt üzenete…
Merge foarte repede,Elena,o să vezi!


Küldöm,Mammka-jó annak,akinek igazi cicusa is van!
Ibcsy üzenete…
Köszi, most megkaptam. Hamarosan kész:-)
Én üzenete…
Nagyon-nagyon aranyos ez a cica.Szeretném elkérni a mintáját,hogy a kislányomnak elkészítsem.Lehet?
Éva
katafolt üzenete…
Persze,Éva,szívesen.De hova küldjem?
Kérnék egy email-címet ide:
katafolt@citromail.hu
Én üzenete…
Köszönöm szépen,elküldtem a címet.
Éva
katafolt üzenete…
Én meg a mintát :-)

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Bigger

 Legyen végre bejegyzés is szegény, elhanyagolt blogomban! Csak röviden, mert idő, az nincs: született egy nagyobb bébitakaró. 93 x 128 cm ( a tőlem megszokott 80 x 110) Lesznek még ilyen nagyobbak, mi több, mostantól ez a méret is rendelhető. Több kép, ár a boltban. În sfîrşit o însemnare pe blogul meu părăsit! S-a născut un model nou: un baby quilt mai mare,de 93 x 128 cm ( modelul obişnuit are 80 x 110 cm). Vor mai fi şi altele, mai mult, de acum  şi această mărime se poate comanda. Mai multe poze şi preţ în magazin.

Sajtó-interviu :) II

Interjúk hete van , úgy lehet :) E săptămâna interviurilor , se pare :) 

Inextex Kaposvár

Már két napja hazajöttem Kaposvárról,idő és fényképek hiányában nem sokat tudok mesélni és mutatni.Nagyon jó volt,bár nagyon fárasztó is. A konferencia egyik legemlékezetesebb pillanata számomra Ardai Ildikó előadása volt a székely festékes szőnyegekről.Megtaláltam azt a videót,amelynek részletei az előadást kísérték. Remélem,később majd fogok tudni mutatni fotókat a kiállításról is.Én nem fotóztam,de valahogy jobb is volt így:sokkal jobban meg tudtam figyelni mindent és ami tetszett,azt jó mélyen bevéstem. M-am întors duminica de la Kaposvár,în lipsă de timp şi fotografii nu pot să povestesc şi să arăt prea multe.Una dintre cele mai interesante momente pentru mine de la conferinţă a fost prezentarea artistei Ardai Ildikó despre covoarele secuieşti. Am găsit videoul care ilustra prezentarea. Sper ca mai tîrziu să vă pot arăta şi poze de la expoziţie.Eu nu am făcut nici o poză,din păcate,dar poate că era mai bine aşa fiindcă m-am uitat îndelungat la tot ce m-a interesat şi am reuşi