Ugrás a fő tartalomra

Kreativ Blogger


Újabb díj érkezett!Tegnap Kdattától,ma Martimeztől,Ibcsytől és Komórkától került hozzám a Kreatív blogoló nemzetközi változata.Nagyon örülök neki,köszönöm,lányok!Azért is örültem,mert ez nem csak magyar díj és szeretném azoknak is tovább adni,akit nem magyarul ugyan,de megjegyzéseikkel
rengeteget segítettek-segítenek nekem.Kár,hogy a duplázással nem kettőzhetem meg a díjazottak számát is...:-) Azért ezt még forszíroznám egy kicsit.Kedves díjazóim,nem tehetünk csak most az egyszer kivételt?
Erre még alszom párat,tényleg nem tudom,hogy kinek is ne küldjem tovább.Sokan vannak,akiknek szeretném.Még visszatérek erre,a részleteket is akkor ismertetem.
Erre még várni kell,mert jelöltjeim jórésze nyaral...:-)

Surprize!A ajuns la mine versiunea originală,internaţională a premiului primit mai devreme. Mă bucur foarte mult,pentru că pot să-l dau mai departe la cinci persoane,sau poate chiar zece;nu ştiu exact.Mai aştept câteva zile până mă lămureşte cineva.Revin cu detalii.
Cum majoritatea patcheuselor e in vacanţă,cred că aştept câteva săptămîni...:-)

Megjegyzések

Ibcsy üzenete…
Én is neked nyújtanám a virtuális díjat. Köszönöm, hogy mutogatsz, írsz, inspirálsz:-)
katafolt üzenete…
Ó,köszönöm szépen!
lomaquilt üzenete…
Nézz be az én blogomba is!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Bigger

 Legyen végre bejegyzés is szegény, elhanyagolt blogomban! Csak röviden, mert idő, az nincs: született egy nagyobb bébitakaró. 93 x 128 cm ( a tőlem megszokott 80 x 110) Lesznek még ilyen nagyobbak, mi több, mostantól ez a méret is rendelhető. Több kép, ár a boltban. În sfîrşit o însemnare pe blogul meu părăsit! S-a născut un model nou: un baby quilt mai mare,de 93 x 128 cm ( modelul obişnuit are 80 x 110 cm). Vor mai fi şi altele, mai mult, de acum  şi această mărime se poate comanda. Mai multe poze şi preţ în magazin.

Sajtó-interviu :) II

Interjúk hete van , úgy lehet :) E săptămâna interviurilor , se pare :) 

Inextex Kaposvár

Már két napja hazajöttem Kaposvárról,idő és fényképek hiányában nem sokat tudok mesélni és mutatni.Nagyon jó volt,bár nagyon fárasztó is. A konferencia egyik legemlékezetesebb pillanata számomra Ardai Ildikó előadása volt a székely festékes szőnyegekről.Megtaláltam azt a videót,amelynek részletei az előadást kísérték. Remélem,később majd fogok tudni mutatni fotókat a kiállításról is.Én nem fotóztam,de valahogy jobb is volt így:sokkal jobban meg tudtam figyelni mindent és ami tetszett,azt jó mélyen bevéstem. M-am întors duminica de la Kaposvár,în lipsă de timp şi fotografii nu pot să povestesc şi să arăt prea multe.Una dintre cele mai interesante momente pentru mine de la conferinţă a fost prezentarea artistei Ardai Ildikó despre covoarele secuieşti. Am găsit videoul care ilustra prezentarea. Sper ca mai tîrziu să vă pot arăta şi poze de la expoziţie.Eu nu am făcut nici o poză,din păcate,dar poate că era mai bine aşa fiindcă m-am uitat îndelungat la tot ce m-a interesat şi am reuşi