Ugrás a fő tartalomra

Kreativ Blogger



Ezkriszti megtisztelt egy újabb nevezéssel és mielőtt elsüllyedek szégyenemben és ilyen díjözön alatt,ideje továbbadnom.


A szabályok a következők...
1. Kiteszem a logót a blogomra.
2. Kiírom annak a személynek a nevét és blogját, akitől kaptam.
3. Jelölök 5 blogot.
4. Jelölök 5 blogolót, linkelem.
5. Üzenetet hagyok a jelöléseikről a blogjukban.
/Nézem,nézem,de akárhogy nézem,nekem a 3.és a 4.ugyanaz,az viszont kimaradt,hogy ismertetem a szabályokat.


Am primit din nou premiul Kreativ Blogger,de la Ezkriszti,e timpul să-l dau mai departe.
Iată regurile:
1.Afişez logoul premiului.
2.Arăt prin link blogul care m-a nominalizat.
3.Nominalizez 5 bloguri,pun linkurile.
4.Le las mesage pe blogurile lor.
5.Afişez regurile

J'ai recu le prix Kreativ Blogger,cette fois de Ezkriszti...


Les regles:

1.Je montre le logo du prix.
2.J'affiche le lien vers le blog qui m'a nominalisé.
3.Je nomme 5 blogs avec le lien.
4.Je laisse de messages sur leurs blogs.
5.J'affiche les regles.


Az én jelöltjeim Nominalizările mele Mes nominalisations

1.BIldikó
2.Filsoiefeutre

3.Monica
4.Zona quilt
5.Culinare necesse est


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Bigger

 Legyen végre bejegyzés is szegény, elhanyagolt blogomban! Csak röviden, mert idő, az nincs: született egy nagyobb bébitakaró. 93 x 128 cm ( a tőlem megszokott 80 x 110) Lesznek még ilyen nagyobbak, mi több, mostantól ez a méret is rendelhető. Több kép, ár a boltban. În sfîrşit o însemnare pe blogul meu părăsit! S-a născut un model nou: un baby quilt mai mare,de 93 x 128 cm ( modelul obişnuit are 80 x 110 cm). Vor mai fi şi altele, mai mult, de acum  şi această mărime se poate comanda. Mai multe poze şi preţ în magazin.

Sajtó-interviu :) II

Interjúk hete van , úgy lehet :) E săptămâna interviurilor , se pare :) 

Inextex Kaposvár

Már két napja hazajöttem Kaposvárról,idő és fényképek hiányában nem sokat tudok mesélni és mutatni.Nagyon jó volt,bár nagyon fárasztó is. A konferencia egyik legemlékezetesebb pillanata számomra Ardai Ildikó előadása volt a székely festékes szőnyegekről.Megtaláltam azt a videót,amelynek részletei az előadást kísérték. Remélem,később majd fogok tudni mutatni fotókat a kiállításról is.Én nem fotóztam,de valahogy jobb is volt így:sokkal jobban meg tudtam figyelni mindent és ami tetszett,azt jó mélyen bevéstem. M-am întors duminica de la Kaposvár,în lipsă de timp şi fotografii nu pot să povestesc şi să arăt prea multe.Una dintre cele mai interesante momente pentru mine de la conferinţă a fost prezentarea artistei Ardai Ildikó despre covoarele secuieşti. Am găsit videoul care ilustra prezentarea. Sper ca mai tîrziu să vă pot arăta şi poze de la expoziţie.Eu nu am făcut nici o poză,din păcate,dar poate că era mai bine aşa fiindcă m-am uitat îndelungat la tot ce m-a interesat şi am reuşi